Inlägg från: Loriyana |Visa alla inlägg
  • Loriyana

"anonyma" vagnmissbrukare

Åh jag är definitivt en barnvagnsnörd! Älskar att titta på barnvagnar! Har bara ett barn och alldeles för många vagnar...jag skäms! Sneglar ALLTID på vagnar när jag är ute. Tittar jämt på blocket och trader efter vagnar. Ibland köper jag en vagn för att "det är ett sånt fynd" och med tanken på att sälja den igen...men de stannar alltid kvar i mitt förråd. Nu MÅSTE jag ta mig i kragen och sälja vagnarna. Dottern är 4 år nu och för stor för vagn.

• Loriyana

Nomen skrev 2011-02-12 12:08:59 följande:
    Vad har du för vagnar? Nyfiken...
    Jag har en svaghet för retrovagnar, så de är alla gamla godingar :) Har för tillfället två sittvagnar (70-tal), en liggvagn samt en sulky. Måste verkligen sälja åtminstonde en av sittvagnarna. Liggvagnen kan jag icke förmå mig att skiljas från, den är för fin! Har redan sålt en nyare duo-vagn samt skänkt bort en annan från 80-talet.
  • Loriyana
    Alexis mamma skrev 2011-02-13 21:20:41 följande:
    har du bild på nån av sittvagnarna? Snälla säg att nån e mörkblå...har letat som en gaaaalning...
    Yupp har en mörkblå sittvagn, 70-talare, som är röd på insidan som jag tänkte sälja. Fast har inte tagit bild på den än. Har varit lite lat med att sätta ut den på blocket. Ska plocka fram kameran imorgon :)
Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare