"anonyma" vagnmissbrukare
Kul tråd...tur att det det inte bara är jag som handlar och byter vagnar hele tiden.
Till son nr 1 har jag haft:
Ny Emmaljunga citycross med älgar på -2006 min första vagn som solblektes skitfort. Såld nov 2006-2007
Ny Carena easy-slit och slängvagn i bilen. 2006-2007. Hamnade på tippen.
Beg Teutonia timmy -svartblårutig med små fula hjul och en sufflett som knakade. Var egentligen bra men ville ha något annat då sonen fyllde upp hela vagnen med overall och allt. Han sår så stor ut i den. Såld.
Brio race 07- turkos. snygg sommarvagn åt sonen på 1.5år. Den drog snett efter ett tag. Sålde den när jag fick syn på:
Emmaljunga scooter lucky summer edition......snygg men lite tjejvarning över den. Sålde den när jag fick byta till en mindre bil.
Beg Emmaljunga softy från 2004. Värdens bästa sulky för 200kr - rullat många mil - hjulen rullar än som en lådbil. Vagnen hade gjort sitt och säckat ihop.
Till son nr 2:
Beg svart Emmaljunga classic liggvagn. Bra vagn som till slut chassit gick sönder.
Teutonia mistral - 07 gråsvart. Bra vagn som dock tappade handtaget fort man körde över gupp. Skänkt till rumänieninsamlingen.
Emmaljunga cerox - helsvart - bra vagn som drog snett när vi hade ståbräda till. Lämnade in den på service, sen sålde vi den.
Beg Brio Nova - blå vit - jättesnygg. Handtaget gick sönder efter ett antal promunader i backar med ståbräda. sålde klädslen.
Beg Brio kombi - bra vagn vi haft nu i vintras. såld till en glad farmor:)
Ny svart Emmaljunga scooter 2.0 - sålde den efter två veckor. Liten och trången över bågen - svår att köra i snön. Dumma stänk skydd.
Brio race - turkos igen- med lufthjul. Såld efter ett halvår då den var så liten med overall och allt.
Beg Emmaljunga scooter - har kvar
Brio sitty 2010- har kvar men vill sälja då det är bättre plats i scootern.
Sugen på Nya Brio spinn......eller kronan sulky. (fast den är väl liten den oxå.....)