Inlägg från: Anonym (vi var där) |Visa alla inlägg
  • Anonym (vi var där)

Birkahemmet

undvik birka för allt du e värt jag var där med min son i tre månader som skulle varit 4v egentligen dom har ingen koll på vad asbergers är överhuvudtaget å dom ger faan i hur föräldrarna mår utan uprepar att de är för barnets bästa dom ville sätta min son på ett familjehem i gbg å hade jag tur skulle jag få ha honom varannan helg max å där skulle han vara tills han blev arton tyckte dom som tur va tyckte inte soc samma

• Anonym (vi var där)

kan ju tillägga att när soc skulle plasera oss där då va de så underbart vi skulle få ha de jätte bra där vi skulle få komma å gå som vi ville å bara vara där några dagar i veckan å de var så bra å trevligt där å de var "bara" 4v vi skulle vara där men så kom slag efter slag först var tvi tvugna å "behandlas" med möten å "samspel" på bestämda tider vi fick inte gå där ifrån före fyra söndag kväll till fredag eftermiddag skulle vi vara där sen efter dom fyra veckorna så ja en månad till å efter att vi varit hemma en helg så hadde john fått blåmärken på benen efter att ha ramlat med bobbycaren å fått den över benet å de sa jag till dom men i deras öron så hadde jag misshandlat min son å så fick vi inte ens åka hem på helgerna. dom ser de dom vill se å hör de dom vill höra

Svar på tråden Birkahemmet