Inlägg från: Hallonröd |Visa alla inlägg
  • Hallonröd

Hatar mina födelsemärken!

Jag är som du TS...full med leverfläckar överallt men mest på armarna och benen. De har kommit med åren fast jag bryr mig inte som tur är. Trist om du har fått för dig att det skulle vara fult...det är det inte! Ja nu kanske jag är lite partisk då efetrsom jag själv har leverfläckar Drömmer....men har frågat andra lite om det men det är ingen som ens tänker på att jag är så "brunprickig".

Försök att strunta i det för det finns värre saker! Det enda jag kan oroa mig för ibland är om det skulle vara farliga fläckar...har kollat dem en gång för länge sedan och borde väl göra det igen för säkerhets skull. Håller lite koll själv också.

Som sagt - försök att inte bry dig om dem...de sitter där de sitter och det är bara att försöka gilla läget Flört

// Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • Hallonröd
    SilverEmma skrev 2011-02-06 13:54:49 följande:
    Jag har också jättemånga leverfläckar. Det går lite i perioder vad jag tycker om dem. Jag försöker se det fina i dem istället för att reta mig, de är ändå för många för att göra något åt. Jag kan roa mig med att leta mönster och stjärnbilder! Har faktiskt ganska många stjärnbilder på kroppen.

Försök acceptera dem.
    *hahaha*...så gör jag med..kollar mönster och stjärnbilder Skäms
  • Hallonröd
    Cammie86 skrev 2011-02-06 14:02:31 följande:
    Tack för ett uppmuntrande inlägg! Kanske kommer jag att bli bättre på att acceptera mig själv med åren? Nu när jag en längre tid har gått och stört mig på mina prickar har jag märkt att det finns ganska många som också är mer eller mindre prickiga. Önskar verkligen att jag kan släppa detta - finns ju så många större problem i världen...
    Tror absolut att du kommer kunna släppa tankarna på dina prickar vartefter du behöver bara jobba lite på det Solig Om du är frisk och kry för övrigt..så hey...vad gör "lite" prickar då?
    Men visst,  alla har väl mer eller mindre någonting man stör sig på, huvusaken är att man inte låter det ta överhanden och bli ett problem!
  • Hallonröd
    Hallonröd skrev 2011-02-06 14:17:59 följande:
    Men visst,  alla har väl mer eller mindre någonting man stör sig på, huvusaken är att man inte låter det ta överhanden och bli ett problem!
     Menade inte att alla har nånting som alla andra stör sig på...det ska stå: stör sig på sig själv på Drömmer
Svar på tråden Hatar mina födelsemärken!