Milliemolly skrev 2011-02-06 19:46:43 följande:
hej TS! Låter precis osm ett inlägg som jag själv hade skrivit.
LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIDER så av mina födöelsemärken på armarna. Köper bara långärmat, svettas hellre på sommarne. Mina verkar också bli feler och fler. För bara 10 år sedanhade jag knappt några.................men de förökar sig och växer.
Jag har stora på ryggen men de är ju inte så många som ser. Bara min man som knappt heller får se dem.
Jag har opererart bort 7 st stora från bålen för många år sedan men de vill inte ta bort fler på mig för läkaren tycker att ärreb är värre än födelsemärkena.
Jag har fått stora bakom öroren också som jag sminkar över varje dag med täckstift. Blääääääääää vad fula de är.
Jag mår jättedåligt av det här.
Ibland försöker jag tänka att det kunde vara värre. Jag kunde ju sakna en arm eller ett ben.................................
Jag är också manisnk med mina barn och önkasr att de får finare hy. MIn dotter är 4 år och har nu en 5 st födelsemärken som prickar.
Jag har också slutat att sola. Har solinne istället för bikiniöverdel när jag badar.
Ösnkar att man uppfann en laser som bara zappade bort märkena ..........
Det finns en laser som tar bort märkena =). Jag har tänkt ta bort några när jag har pengar och när jag har kollat dem hos läkare. När man skär bort ett märke skickar man det på analys efteråt men tar man bort med laser går det inte att göra så, därför är det viktigt att man är säker på i förväg att det inte är cancer.
I Stockholm har du tex Gamla Stans laser.