• jottes

Bidrottningsgele!?!?!?

Mama C skrev 2011-06-08 11:23:54 följande:
    När ska du testa??? Så jag vet hur länge du håller oss på sträckbänken...hehe
    i helgen tänkte jag :)
  • jottes

Ja, om mensen inte hinner före såattsäga!

• jottes
    ThaGirl skrev 2011-06-08 11:33:05 följande:
    Hahah, jag ska visa mitt test idag på ÄL...Se hur pigg han blir på det då ;D

Ja, det lär bli en magisk grej att få visa och berätta att man plussat för sin man. =) 
    hahah kör hårt! ;)
  • jottes

mamac, eftersom att det är en sån tråd så äter dom flesta av oss här inne det :)

• jottes
    lok14 skrev 2011-06-08 14:21:21 följande:
    Lycka till Jottes! =)
  • jottes
    ledarsuggan skrev 2011-06-08 15:19:19 följande:

Jag åt Royal Jelly, stora papslar, var nära att jag fick upp dem flera gånger. sen åt jag folsyra, rosenrot och multivitamin.

Tror att denna dagen är den bästa hittills i mittt liv.

Ett plus, testat fem tester nu inkl ett digitalt som visade att jag är i vecka 4-5

Arbetsintervju, slutar utbildningen på fredag. har inte ens sökt jobbet utan de var de som hade hört talas om mig.

Riktigt bra väder

och så kom skatten idag.

Nu saknas det bara att jag skriver på ett anställningsavtal i kväll :)

Du, härlig dag! ;) och grattis till allt!
  • jottes

Fick ett samtal från gyn idag om att jag har cellförändringar. JA, jätteroligt. Verkligen.

• jottes
    ThaGirl skrev 2011-06-08 18:03:20 följande:
    Nej! Inte kul alls. Hoppas det inte är något! =(  Var det första provet du gjorde eller?

Styrke kramar  
    Dom hittade något virus också, så jag ska dit den 16e och skära bort som ett riskorn från livmodertappen, jäätteroligt. Usch det här behövde jag inte!

Ja, det är första provet jag tar. Eller ja, andra eftersom att första kunde dom inte ens se något.
  • jottes
    ThaGirl skrev 2011-06-08 18:48:02 följande:
    Vad hemskt. =(  Hoppas det går bra för dej!  Nej, det behöver du verkligen inte. =/

bläää jag som såg fram emot att testa i helgen.. nu vill jag inte.
    Nu känns det bara som att jag är supersteril
  • jottes
    Mama C skrev 2011-06-08 19:09:49 följande:
    Jottes: usch, men de ska nog inte va nån fara. Vi får hoppas på det bästa!Hjärta skickar kram till dig!

Ledarsuggan: Okej, bra o veta, tyckte faktiskt Royal Jelly lät bäst. O ni hade försökt rätt länge oxå va? Har din karl ätit nåt hälsokost? Läste att dom oxå kan äta Royal Jelly...
    Verkar gå på räls för dig nu, hoppas det blir ett anställningsavtal oxå o att allt går bra med bebisen o allt annat med!  Hjärta
    Tack vad gulligt!
Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?