• jottes

Bidrottningsgele!?!?!?

Den 30e opereras jag för mina cellförändringar. Sen får vi se vad som händer. Och min mans prover visade på lågt antal spermier. Så vi väntar på ny remiss efter det så vlir det fullt utredning på Carl von linne kliniken. Orkar inte vänta mer nu

• jottes

Thagirl: tack vad snällt! Hoppas jag får bli nersövd bara. Ja. Tänkte skicka mail till dom på kliniken på onsdag. Nu ska det hända saker. Hoppas
    Dom kollar mina äggledare också!

• jottes

Tack vad ni är snälla! Jag hoppas verkligen att det är pga denna skiten det inte tar sig. Denna eviga väntan hela tideb är tröttsam! Vill nuuu.

• jottes

Förresten mina12, Hade du mycket ont efter OP?!

• jottes

Mina12: okej! Å hoppas jag slipper smärtan. På hur länge får man inte ha sex?! Haha

• jottes

Mina12: ååå hoppas det går över snabbt!

• jottes

Måste hoppa in lite hastigt så där. 
    Men det där med vikten. Alltså, jag TROR att dom säger så för att dom tänker på mammans hälsa.
    Eller tror, jag vet. Min vän var med om samma, sen gick hon ner 8kg, då fick dom köra igång på en gång och hon blev gravid nästan direkt. 
    Och skulle man nu vara överviktig så får dom nog neka utan att det är diskriminering. Tyvärr!

Jag är inte överviktig, men min privata gyn tyckte ändå att jag skulle lägga om min kost då jag har PCO.  

• jottes

+ att rökningen har jääättestor betydelse och hur mannens spermier ser ut! 
    That's just fact jööö! :(  

• jottes
    ThaGirl skrev 2011-08-17 20:15:17 följande:
    Absolut tänker dom säkert på ens hälsa! Med tanke på graviditetsdiabetes och sådant. =)

Men hon sa klart och tydligt att det gällde ÄL till mej. Även fast jag sa att jag hade regelbundet. =)

Men jag kämpar på med vikten. 15 kilo är inte mkt men det tar sin tid ändå. =) 
    Ja, men precis! Så det är ju inte för att dom vill varta elaka. 
    Även om man vill tänka så haha!
    Okej, men vad skumt! Men jag tycker ni borde gå och kolla er snart. Ni har ändå försökt ett bra tag nu! :s Kan ju som sagt ligga hos din man.  
  • jottes

Idag kom mensen! På dagen som vanligt. Så idag börjar jag med bdg igen!

• jottes

Tian: sjukt trist! Men ci hade inte ens sex under mina fertila dagar så inte så konstigt heller ;) men imorgon ska jag ringa Carl von linne kliniken och se när dom har tid för oss. För mig hjälpte bdg sist med jääättekraftig ÄL och dödens mensvärk, ahaa. Men enligt min gyn var det bara bra!

• jottes

Hur ligger alla till här egentligen? Nyligen BIM eller? 
    Bara jag som har ÄL i början av september. 5e för att vara exakt höhö! 

• jottes

Jag ljög visst! Den 10e har jag ÄL. Om nu inte bdg strular till det haha

• jottes

Tisseltassel: det kan vara det! Jag får brutala värkar. Känns som att jag ska dö ungefär.

• jottes

Hallå hallå.. äl i dagarna nu! hoho! Hoppas min man är snäll och ställer upp nu, hahah. 

• jottes
    Tian 10 skrev 2011-09-05 22:08:27 följande:
    Jottes, du får helt enkelt berätta för honom att han inte har något val. Det har jag berättat för min man. Vill han ha sex så, och han går med på det (han har ju inget val ;) ). Har också äl i dagarna (hoppas jag), brukar känna av den men inte denna gången. Kände knappt av den sist heller, kanske kan det bero på bdg?!? Förra gången hade jag det finaste höjningen på äl-test så bdg påverkar säkert inte negativt. Men nu är testen slut så vi får gå på känsla.
    Hahaha, han blir så jävla pressad när jag säger att jag har ÄL och att vi måste ha sex! :P 
    Så jag sla försöka med annat. Får förföra honom helt enkelt hahah. Mja, alltså när jag ätit BDG har jag känt av ÄL betydligt mer och fått väldigt mycket äl-slem. Sen när jag fått mens har det känts som att jag håller på dö, hah.
    Men enligt min gyn så var det bara ett "GOTT TECKEN!!"

Aah, jag orkar inte hålla på med Äl-tester just nu. Dessutom är jag fattig så det får bli en annan gång. Det räcker med att det ligger 5 grtavtest i lådan och väntar haha ;)  
  • jottes

Tian: hahah jag får väl göra det! ;) några dagar kvar!

Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?