• Jessica08

Bidrottningsgele!?!?!?

Thagirl: ja när vi väl får det kommer vi inte tro det är sant, så mkt som man längtar och hoppas.. Fick ju missfall sist, väldigt sent så jag bara längtar efter ett plus så jag får ett tidigt ultraljud och sen förhoppningsvis kan berätta det igen :)

• Jessica08

Thagirl: ja gud ja! Ja så sjukt spännande det där.. :) *drömmer mig dit*

Men ni har inte funderat på att ta till med lite hjälp?

• Jessica08

Göllet: jag hade fortsattit äta pillerna och gjort ett nytt test om några dagar..
    Det finns ingen riktig "forskning" kring att man äter pillerna någon vecka in på graviditet så du behöver nog inte vara orolig för det :) ta ett test imorgon eller på lördag och skicka in det här så vi andra får avgöra om du ska sluta med tabletterna eller ej ;)

• Jessica08

Åh, har haft onda nipplar i ca 3 dagar som nu börjar avta.. Så det är väl tecken på att mensen kmr :( så synd o tråkigt att den dyker upp varje månad :(

• Jessica08

Thagirl: nä men det jag läst är att man typ har ont i nipplarna i några dagar efter äl. Sen slutar dem ömma och då kmr mensen typ en vecka senare :(( o jag vill inte ha den juuh :(

• Jessica08

Okej.. Ja det är väl de.. Borde få mens nu i slutet på veckan så jag hoppas verkligen den inte dyker upp :))

• Jessica08
    ThaGirl skrev 2011-04-18 18:50:42 följande:
    Håller tummarna för dej! =)
    Gulle dig :) håller för dig med :D
  • Jessica08

Thagirl: ja berätta det här sen :) ska köra utan bdg nästa gång så vill gärna se/höra om man får tillbaka sina vanliga symptom :)

• Jessica08

Heeej alla,
    är det inte så att om äl kmr 10 dagar tidigare kmr inte då också mensen 10 dagar tidigare? :D

• Jessica08
    Yes! :P hehe, då har jag inte tänkt helt fel då :D
    Nu vill jag ha bim... :D:D 3 dagar kvar...
    Har visserligen lite verk i tjejmagen så jag antar att det är mensen som påpekar att den är på g... :/
Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?