Bidrottningsgele!?!?!?
Åh vad jag hatar när mensen är sen.. Man får ju förhoppningar direkt!
Åh vad jag hatar när mensen är sen.. Man får ju förhoppningar direkt!
Jottes:
I förrgår :/
Thagirl, Jottes: är ju låghormonare så sist plussade jag inte förens bim +10 så det suger iaf. Testade på bim dagen på kvällen (brukar alltid få tant röd på morgonen) men negativt :P så jag tänkte väl kanske prova imorgon bitti.
Jottes: vart räknade du de! :P
Jottes: juste, nu vet jag vart.. Sitter på mobilen så klart jag inte kan se den fliken :P
Jottes: vad surt.. Du som räknat med 1/6
4 dagar sen.. I hate it! Varför kan det inte finnas ett tant röd test som det finns äl test.. Vore ju toppen o kunna se om den var på g :/ btw, inget plus imorse.. Tyckte jag skymtade ett men nää var bara en synvilla :/
Sådär nu tror jag tant röd kom :( åh jag mår så dåligt.. Börjar ledsna nu :/ Ska boka tid för utredning och hoppas på hjälp..
Jottes: blev gravid i maj förra året. Mf i augusti och på den vägen är det :/ hann precis bli glada att vi kommit över gränsen för 12 veckor så att det är säkrare att bebisen klarar sig men icke :/ :(
Thagirl: ja jag hoppas det verkligen också :(
Jottes: ja Gud ja, jag kmr gå på tidigt ultraljud och ha allt under kontroll.. :P hoppas med att det snart går vägen.. Bara så jobbigt att vänta.. :/ hoppas på bra hjälp..:)