• Mama C

Bidrottningsgele!?!?!?

Ska iväg o köpa BDG idag så jag har det hemma när mensen kommer. Tror inte det blir nåt plus den här månaden, låg ju på sjukan när jag hade äl. O så hoppas ja att mensen kommer som den ska på torsdag, vill fan inte ha mensen på semestern....

• Mama C

Hoppas bdg hjälper mot dåligt minne, för jag är då glömsk som en guldfisk! Har varit inne i stan flera gånger för att köpa bdg, men lyckas på nå vänster hela tiden glömma bort det för jag haft andra ärenden oxå. Ska jag lyckas komma ihåg det idag då?!! hehe
    Väntar på att mensen ska komma idag, hade känningar igår och hoppas verkligen den kommer som den ska. Om cykeln har hållit sig kommer den typ kl 21 ikväll på dag 30 och nu har jag verkligen gjort allt för att inte stressa. Och sen hoppas jag att den hinner försvinna innan helgen är slut, så man slipper ha den på semestern. Premiärdoppet väntar ju!!! hehe 

• Mama C

Har börjat med bdg nu, började dagen som mensen skulle komma, men den lyser med sin frånvaroObestämd jag som va så duktig o inte stressade. jaja, är väl bara att vänta, inte första gången den gör så här...

• Mama C

När jag köpte bdg sa hon att ja absolut skulle ta dom på morgonen, istället för på kvällen som en del säger. Ni som plussat när tog ni dom?

O förresten, glömde jag berätta att sambon gick ner på knä o friade i fredags? 4 dar efter vår 2 årsdagHjärta 

ThaGirl skrev 2011-07-11 19:47:10 följande:
    Vad tråkigt. =/  Du får skälla på den. ;P
    Jag tycker ja skäller på den o håller allvarliga samtal, leker med den, men det gör visst som den vill ändå. Gah, min mens är en bångstyrig tonåring!!!

• Mama C

Nej, inget datum än, men blir nästa år nån gång. 

Här är ett test ja tog i lördagsmorse. Var inte helt säker på det så ja tog ett nytt igår em som var neg. 
    Va tror ni om det här??? Är på BIM+12...ont i brösten, kissar mer än vanligt o sugen på "nyttigheter"...

• Mama C
    Cupcake skrev 2011-07-13 12:07:35 följande:
    GRATTIS! det är underbart att vara gift ;)
    Tack!! Har varit gift en gång förut, men det var ingen höjdare. Det var nog inte så genomtänkt o alldeles för tidigt. Den här gången vet jag vad jag ger mig in i och vill verkligen dela mitt liv med min norskHjärta

Jag måste bara säga att Apiforce är ju underbara! Har redan märkt effekt. Mitt hår har blivit alldeles underbart! Lent o lättskött. Känner mig piggare oxå, inte lika rörig i skallen, bättre hy, finnarna borta. Hoppas på att favoriteffekten kommer snart oxå!
    Mensen är fortfarande bortrest på obestämd tid. Har testat, men neg...fattar nada...
    Bullen86 skrev 2011-07-12 21:26:41 följande:
    vilket märke av bidrottninggelen kör ni? finns de olika? :)
    BDG finns i Apiforce och Peking Royal Jelly. Båda finns hos naturligt.se. Apiforce finns i de flesta hälsokoster. Jag kör apiforce.
  • Mama C
    Bullen86 skrev 2011-07-13 22:39:58 följande:
    tack tjejer. väntar på bim 24-26/7 om tantröd dyker upp kanske man ska testa denna kur ;) men kan man få allergiaka reaktioner?? googlade.. :S
    Om du är astmatiker eller har allergi mot t ex getingar ska man undvika dom läste jag...men det är väl enda oxå tror jag...
  • Mama C

Jahopp, nu kom röda fanstyget, 14 dar för den...doh!!! Rynkar på näsan
    Hoppas att bdg hjälper till under månaden som kommer...

• Mama C

Tänkte skippa allt tänk på BIM o ÄL den här månaden o bara njuta av att bdg fått mig att må bättre. Får dessutom se min sambo betydligt mer nu under sommaren o det är ju en fördelTungan ute

• Mama C

På hälsokosten säger de att man ska äta dom hela tiden, annars är det samma sak som att göra uppehåll i en pencillinkur. Jag tar Apiforce på morgonen och tänker äta dom tills ja plussar...

Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?