• Mama C

Bidrottningsgele!?!?!?

Hej hej! Ny i tråden! 
    BDG, finns det på hälsokosten? ska man bara fråga efter bidrottningsgelé eller? Är Apiforce samma sak eller vad är det? Har läst tidigare om borago, nån som vet nåt om det?

Är inne på 11:e försöket, så känns som att lite tillskott skulle göra susen... 

• Mama C
    Strawberry Mum skrev 2011-05-31 09:14:35 följande:
    Hejsan. Jag är också rätt ny här.
    Började att ta apiforce för ca 2 veckor sedan men slutar kring äl eftersom jag fått ma så vågar jag inte ta några som helst risker trots att det anses helt ok att fortsätta genom hela månaden och sen sluta om mensen inte dyker upp.

Apiforce är det jag tagit. Ett hälsotillskott som är bidrottninggele i kapslar Glad

Oj! 11 försök men då hoppas jag verkligen att du snart får ett plus.

Är det första barnet? eller?
    Ska man äta dom hela cykeln igenom? Från mensens första dag tills...? Har inte riktigt koll på ÄL... Är de dyra eller?

Jag har en son sen innan, men det är första med min sambo. Vi har försökt sen slutet av juni förra året. Det tog dock lång tid förra gången jag blev gravid oxå...
    Ja, sitter o väntar in mensen nu. Är BIM+6, testade neg i söndags. Har varit rätt stressad, så det är nog därför mensen är sen. Den kommer nog tyvärr när som helst, tycker det känns om det....
  • Mama C
    ThaGirl skrev 2011-05-31 09:47:04 följande:
    Hejsan och välkommen!

Det är upp till var och en. Men jag och några till äter dom ända fram till nästa mens eller för dom som fått +. Skulle mensen komma igen så fortsätter man bara en omgång till. =)

Jag betalade 164 kr på 30 kapslar på hälsokost butiken. =) 
    Okej, tack då vet jag. Det var inte så farligt dyrt. Bara vänta o se om röda fanstyget kommer.... =S
  • Mama C

Får man va med på listan förresten? 
    Tror ja hade ÄL 11 maj, BIM 25/5 (är nu BIM+6, testat neg) 

• Mama C
    Cupcake skrev 2011-05-31 12:02:51 följande:
    det gick ju hur bra som helst ;)
    nä den luktar i varjefall inte lika gott haha!

ja äntligen blir han min man :) 26/6 går det av stapeln!
    ska bli såå mysigt.
    ThaGirl skrev 2011-05-31 09:50:09 följande:
    Äntlingen är det snart dags för ÄL för min del. Tis-ons nästa vecka säger FL men om jag räknar på det så vill jag säga sön-mån men man får väl se! =D

LYCKA TILL :D jag ska kika hur det ligger till med ÄL o BIM..
    Lyckönskningar till giftemålet! Hoppas ni får ett plus nu oxåSkrattande
  • Mama C

Mensen kom sent om sider, så imorgon ska BDG inhandlas... sen är de bara o hålla tummarna (igen)....

• Mama C

Är det nån som har lust o ork att uppdatera en BIM-lista? 

Mama C: BIM 30/6-1/7, 12 försöket, ska börja med BDG

De som blev gravida efter att ha börjat med BDG, hur länge hade de försökt innan? 

• Mama C
    Tessan skrev 2011-06-05 23:23:43 följande:
    är det någon av er som provat BDG och fått rubbad/längre cykel? har nämligen läst att man kan få det.
    De flesta som jag har hört har fått en kortare cykel...
  • Mama C

Kan bdg göra så att man får mindre mens? Efter att jag slutade med p-pillren för ett år sen har jag väldigt riklig mens och väldigt länge. Störtblöder i ca 5 dar. Innan jag slutade med pillren o innan jag började med dom o innan gravidieteten hade jag "lagom" mycket mens i 3 dar, så man blir ju lite irriterad på att ha mens så mycket o så länge...Skulle ju inte göra nåt om bdg kunde hjälpa mig att minska den...

Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?