• lok14

Bidrottningsgele!?!?!?

ThaGirl skrev 2011-05-02 17:54:09 följande:
    Hur går det för alla? =)
    Hej!

Det är ganska lugnt här. Vi har inte tokförsökt ju men nu talade sambon om att vi kanske ska "försöka lite mer aktivt med bebis" om någon månad om det inte tar sig. Med äl-test och mer fokuserat sex.

Annars så har jag ätit BDG sedan den 7:e april. Glömde ta ett par dagar förra veckan och slutade då med dem. Har ju oregelbunden mens så ja, ingen mens och har inte testat. Är på dag 29 nu tror jag... Menmen, den som lever får se!
    Nu är det ju fint väder, även om det snöade här i Göteborg igår (!) och jag fokuserar på skolan och jobb =)

Hoppas allt är bra med dej och er andra! =)
  • lok14
    ThaGirl skrev 2011-05-05 10:16:09 följande:
    Haha, men karl blev också så efter några ggn. "Kanske vi ska anstränga oss lite mer" ;D
    Dom är för härliga karlarna. =)

Okej, då hoppas vi på ett + då! =D

Ja,det ser nästan ut som att det blir fint väder här med....Kanske.

Allt är bra här med. In väntar BIM nästa vecka. =) 
    Ja dom kan om dom vill!

Ja det gör vi såklart och för dig med!! Och ha en fin helg nu!!
  • lok14
    September7 skrev 2011-05-09 16:33:39 följande:

Jag har några frågor till alla er som äter Bitrottninggele:

1. Jag har en normallång cykel på 28 dagar, kommer den bli kortare om jag börjar äta bidrottninggelé? Eller det kanske bara är de som har på 30+ som får en mer normallång cykel..

2. Någon som märkt skillnad på hud och hår, har läst att både hud och hår ska bli bättre, stämmer detta?

3. Kan ni tipsa om någon sida man kan beställa ifrån?

Hej!

Jag har inte fått någon kortare cykel, har väldigt långa och oregelbundna, men jag har inte ätit sedan den 20:e april och det var första gången jag provade. (Glömde ta tabletter ett par dagar så jag tänkte jag sparar resten)

Min hy är faktiskt lite bättre! Har inte lika mycket acne och häromdagen sa min sambo att mitt hår glänser men jag tror det lika gärna kan vara mitt nya balsam!

Jag köpte på Life i  nordstan Göteborg så någon hemsida vet jag inte. Testa att googla det!
  • lok14
    ThaGirl skrev 2011-05-09 17:28:33 följande:
    Vissa är lyckligt lottade! Min varar 7 dagar ;D

Fortfarande ingen mens här iallafall. =) 
    Hoppas så att den håller sig borta för dig nu! Jag köpte ett RFSU testa tidigt test idag men kommer vänta till helgen (om jag kan!). För jag är på dag 33 idag och förra gången var den 38 dagar... Så jag får ha is i magen! =)

Lycka till nu! {#emotions_dlg.flower}
  • lok14
    ThaGirl skrev 2011-05-10 16:00:51 följande:
    Vad spännande!  Jag testade idag men det kunde inte blivit mer negativt. Så jag får ivänta mensen nu bara. =/

Hoppas att det blir + hos dej! =D 
    Åh vad synd... Men antingen kommer mensen och då är det bara att försöka igen eller så testade du för tidigt. Hoppas på det sista! =)

Åh jag är så sur! Öppnade testet, köpte det på coop, där låg inget test! Ska gå tillbaka och klaga! Om folk snattar ur kartongerna så ska banne mig jag som betalade få ett nytt! Folk! Åh ilska!
  • lok14
    blåbär02 skrev 2011-05-10 20:12:51 följande:
    BIM på måndag... Håller tummarna att mensen inte dyker upp...!
    Har väl kanske en aningens verk i "mens magen" så jag hoppas verkligen att det
    har blivit nåt denan gång...
    Men det är säkert inbillning som vanligt... Suck.

Mitt hopp är lite litet just nu som ni märker.. =p
    Men lycka till! Ibland är det inte inbillning utan verklighet! =)
  • lok14
    ThaGirl skrev 2011-05-11 18:21:06 följande:
    Ja då. =)

Men vad störigt. Jag hade blivit skit sne. =P 
    Ja tro mig det blev jag. Menmen, ska köpa ett nytt imorgon, inte hunnit. Och ingen mens här heller, läste längre ner i tråden att din inte kommit heller! :)
  • lok14

Åh jag blir lite nedslagen (fast jag kanske inte borde då jag inte har riktig koll på äl och bim) men testade nu när jag gick upp och det var helt blankt på testet. Det är så trist!

• lok14
    ThaGirl skrev 2011-05-14 11:40:08 följande:
    Så länge mensen håller sig borta är det ett bra tecken! =)

Får hoppas på det! Tänkte jag skulle avvakta och se, på onsdag köper jag test igen om den inte kommit då...

Hur går det för dig? Har mensen dykt upp eller har du testat igen?
  • lok14
    ThaGirl skrev 2011-05-14 14:32:38 följande:
    Ingen mens här än. Nej, jag väntar nån vecka till. =)
    Samma som här då :) Ha en fin helg nu!
Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?