Damdam skrev 2011-04-20 13:29:12 följande:
Visst är det så, att komma ihåg saker och ting, vet inte när hjärnan ska börja fungera igen när det gäller vissa saker. Försöker att komma ihåg mina vitaminer nu. När jag åt p-piller för över 10 år sen, då kom jag ihåg dem. Men sen förra graviditeten har jag glömt massa saker. Sambon skäller på mig för det. Förlägger saker stup i ett..
Jag mår bara bra. Är väl lite trött till och från, men inte alls som jag minns att jag var förra gången. Å andra sidan är jag bara i 6e veckan nu och allt kom efter 8e veckan, så jag njuter varje dag just nu
Däremot har jag ett sjukt hugg i magen varje dag. Värst är det på kvällarna. Hoppas bara att det är växtvärk. Fått tid för inskrivningen, 18 maj. Samma BM som jag hade halva förra grav, känns riktigt bra!
Hur är allt med dig?
Ja jag måste nästan alltid lägga fram allt jag ska ha med mig på kvällen innan om jag ska iväg på morgonen annars glömmer jag alltid någonting!
Vad skönt med samma barnmorska, det måste kännas tryggt! Hoppas att allt går bra nu framöver för dig! Härligt!
Jodå, här är allt fint!
Solen skiner, 22 grader och idag har klänningen åkt på utan leggins under! Hur underbart som helst! Min sambo ska jobba massa övertid i helgen så jag ska sätta mig och plugga, tenta på tisdag. Så jag ska ha städ- och pluggdag imorgon fram tills sambon kommer hem då jag hoppas på en myskväll med god mat! Lagom påskfirande för oss!
Glad påsk!!