• ThaGirl

Bidrottningsgele!?!?!?

Jessica08 skrev 2011-05-03 11:27:03 följande:
    Har inte vart inne på ett tag men tant röd dök självklart upp :( så nu är det en lång väntan till nästa bim.. Men det är bara att ta nya tag..
    Usch tradigt är det när den dyker upp. =/

Ja, någon gång blir det våran tur!  Fortsätter du med BDG? 
  • ThaGirl
    Jessica08 skrev 2011-05-03 14:13:55 följande:
    Thagirl: Jaa :/ nej jag provar utan bdg en månad och kanske provar sen igen, har ju massa tabletter kvar så..
    Japp. Får se hur det blir för dej utan då. 
  • ThaGirl
    jottes skrev 2011-05-03 15:30:11 följande:
    Ja, jag med! Han tyckte jag var rolig och skulle sluta läsa om alla allvarliga sjukdomar och alla läskiga forum här på FL om alla som inte blir gravida! :-P heheh..
    Men, idag är ett blodprov gjort. Så väntar nu bara på svar så jag får veta vad jag ska få för att starta igång ägglossningarna på riktigt! Men mensen har fortf. inte kommit, haha. Blir galen!

ååå, jag bara hoppas att det här ska ta sig nu!!

Hur går det för dig?
    Kram!
    Haha, ja det värsta är ju att man sitter och läser om allt hemskt på nätet ;D

Håller tummarna för dej! =)

Väntar in mensen nu eller ett + nästa vecka. =)

kram 
  • ThaGirl
    jottes skrev 2011-05-03 17:53:00 följande:
    Men jaa! Det är ju livsfarglit haha!
    Så nu ska jag sluta läsa om konstiga saker :-P och bara läsa om roliga saker!

Då håller jag tummarna för ett Plus

KRAAM!
    Haha, ja precis! =P

Tackar!

Kram! 
  • ThaGirl
    lok14 skrev 2011-05-04 21:51:38 följande:
    Hej!

Det är ganska lugnt här. Vi har inte tokförsökt ju men nu talade sambon om att vi kanske ska "försöka lite mer aktivt med bebis" om någon månad om det inte tar sig. Med äl-test och mer fokuserat sex.

Annars så har jag ätit BDG sedan den 7:e april. Glömde ta ett par dagar förra veckan och slutade då med dem. Har ju oregelbunden mens så ja, ingen mens och har inte testat. Är på dag 29 nu tror jag... Menmen, den som lever får se!
    Nu är det ju fint väder, även om det snöade här i Göteborg igår (!) och jag fokuserar på skolan och jobb =)

Hoppas allt är bra med dej och er andra! =)
    Haha, men karl blev också så efter några ggn. "Kanske vi ska anstränga oss lite mer" ;D
    Dom är för härliga karlarna. =)

Okej, då hoppas vi på ett + då! =D

Ja,det ser nästan ut som att det blir fint väder här med....Kanske.

Allt är bra här med. In väntar BIM nästa vecka. =) 
  • ThaGirl
    Hemlighet skrev 2011-05-05 12:05:30 följande:
    Fick en liten blödning idag. Har äl är ca den 8:e. Någon annan som har haft "mellan" blödningar?
    Nej, det är inte ÄL blödning då? Så du har ÄL tidigare?
  • ThaGirl
    Hemlighet skrev 2011-05-05 13:25:09 följande:
    Aldrig haft det tidigare + att jag brukar känna av min äl väldigt tydligt. Får se om det slutar. Men kan man blöda vid äl?
    Ja, jag har läst om det och sen har jag en vännina som blöder varje gång hon har äl. Inget som är faligt tydligen. =)
  • ThaGirl
    Major skrev 2011-05-06 13:59:09 följande:
    Som ni vet så hade jag min mens den 29 Aprill-11. Då hade jag mensvärk då. Det har jag nu med. Vad kan det beror på?
    Ingen anning! =S
  • ThaGirl
    jottes skrev 2011-05-06 14:03:00 följande:
    Men herregud, fick min mens igår. Och är det någon annan som har fått mensvärken från helvetet efter att dom börjat med BDG? För det har jag! Kunde inte ens sova inatt, hahaha.. gud.
    Nej, jag fick ingen mensvärk direkt :P
  • ThaGirl
    jottes skrev 2011-05-06 15:14:27 följande:
    kul för dig! hashahaha... jag har en från helvetet!
    så jag skyller den på BDG och antar att den FUNGERAR! :-P
    Haha, ja precis! Så det blir ett + nu för er med ;)
Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?