• ThaGirl

Bidrottningsgele!?!?!?

lok14 skrev 2011-04-19 08:36:28 följande:
    Nu har jag snart ätit apiforce i två veckor. Och med min oregelbundna mens så borde äl infalla mellan den 21:e april och senast den 4:e maj. På grund av oregelbunda arbetstider har jag och min käre sambo sprungit om varandra men vi får försöka finna lite tid för varandra nu Glad

Annars så är det härligt här på västkusten, känns som sommarvärme! Så man får njuta av att sommaren är påväg och att vi faktiskt har det himla bra just nu med allt jag och min älskade karl!
    Okej, vad spännande. Ja, ni lär få finna lite tid till varandra då snart. :P Oj oj, måste vara jobbigt att inte veta exakt. Tar du ÄL stickor?

Visst är vädret härligt! =D Man riktigt njuter! =) 
  • ThaGirl
    Jessica08 skrev 2011-04-19 05:18:10 följande:
    Thagirl: ja berätta det här sen :) ska köra utan bdg nästa gång så vill gärna se/höra om man får tillbaka sina vanliga symptom :)
    Ja då, absolut! =)
  • ThaGirl
    Hemlighet skrev 2011-04-19 11:05:11 följande:
    Göllet: Ockej men jag har läst att man skall sluta vid äl???
    Det är upp till var och en men dom flesta äter till BIM. Jag gjorde. =)
  • ThaGirl
    lok14 skrev 2011-04-19 13:37:22 följande:
    Nej jag skulle nog tycka det var för stressande och bli helt besatt. Och vi har ju inte direkt bråttom heller så vi tar det som det kommer. Jag hoppas i och för sig på att apiforcen gör att mensen blir lite mer regelbunden.

Och jag kör på hela cykeln fram till mens eller positivt gravtest. Kör man inte med älstickor kan man köra med flera gravtest istället när man tycker tiden rinner iväg, undrar vilket som är mest stressande egentligen? =)

Åh ja, just nu önskar jag att jag hade en trädgård att hänga upp mina rentvättade lakan i!! Men jag får hålla till godo med torkrummet. =)
    Jo det är väl det som är det värsta.  Vi ska köra en omgång med stickor iallafall. Vi måste :P

Haha jag håller nog på att ÄL stickorna är mer stressande :P

Eller hur! TRåkigt när man bor i lägenhet =/ 
  • ThaGirl
    Jessica08 skrev 2011-04-20 17:25:03 följande:
    Heeej alla,
    är det inte så att om äl kmr 10 dagar tidigare kmr inte då också mensen 10 dagar tidigare

Ja, du får räkna om dagarna ju. Du får räkna 10 dagar tidigare. =) 
  • ThaGirl
    Jessica08 skrev 2011-04-20 19:40:47 följande:
    Yes! :P hehe, då har jag inte tänkt helt fel då :D
    Nu vill jag ha bim... :D:D 3 dagar kvar...
    Har visserligen lite verk i tjejmagen så jag antar att det är mensen som påpekar att den är på g... :/
    Vad spännande. Hoppas att den håller sig borta ;)
  • ThaGirl
    Jessica08 skrev 2011-04-20 19:55:09 följande:
    Ja men det är väl ändå typiskt mens sympt. men än så länge kan jag hoppas :D
    Ja, men man kan ju faktistk känna sig som vid mens även vid grav. Så jag håller tummarna som tusan ;D
  • ThaGirl
    jottes skrev 2011-04-21 19:18:45 följande:
    Vad händer om man äter dom varje dag? Vilket jag gjort! haha
    Du ska äta dom varje dag från mensen start till nästa mens start. =)

Antingen så fortsätter du om mensen dyker upp. Eller om du får ett + så slutar du direkt! =)

• ThaGirl
    Hjärtat78 skrev 2011-04-21 15:07:29 följande:
    Glad Påsk och ta det lugnt till Blåkulla ikväll!!!

Ingen tant röd har dykt upp än så äl var senare denna månaden
    efter ätit både bdg och rosenrot.
    Glad påsk! =D

Håller tummarna för dej! =) 
  • ThaGirl
    Hjärtat78 skrev 2011-04-22 21:47:16 följande:
    Den dök upp nu ikväll 2 dagar sen, så överlåter jag till operationen 11 maj för att ta bort så mycket endo och sen testa med bdg!!

Glad Påsk!!!!
    Usch så tradigt! Hoppas dom kan få bort så mkt som möjligt. =)

Glad påsk. =) 
Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?