• ThaGirl

Bidrottningsgele!?!?!?

Jessica08 skrev 2011-04-14 18:32:45 följande:
    Thagirl: ja gud ja! Ja så sjukt spännande det där.. :) *drömmer mig dit*

Men ni har inte funderat på att ta till med lite hjälp?
    Haha =D

Jag har ringt gyn. Men dom vill vi ska testa med ÄL stickor först. Jag tyckte det kunde väl kvitta eftersom jag känner av min ÄL. Men en månad ville dom. Så vi ska testa nu denne omgången sen får vi väl se. =/
  • ThaGirl
    Göllet skrev 2011-04-14 19:41:27 följande:

Hej!
    Jag har följt eran tråd ett tag, men inte skrivit förns nu.
    Jättekul verkligen att flera har plussat!
    Jag har ätit apiforce i lite mer än en månad och mensen är utebliven, brukar dock vara vääldligt oregelbunden.
    Idag testade jag och fick ett gaaaalet svagt plus, knappt synligt. Nu funderar jag ju på om jag ska sluta äta pillererna fram tills de om jag VET att det är ett äkta plus, jag har lite svårt att tro på det än eftersom det var såpass svagt :)
    Hur hade ni gjort?

Häsokost tjejen säger att man ska sluta direkt man får ett +! =)

Jag hade slutat. =)

Välkommen! Jag srkiver gärna in dej uppe i tråden när du är hundra säker på ditt + =D 
  • ThaGirl
    Göllet skrev 2011-04-15 13:26:00 följande:
    Jag tog aldrig något piller igår
    Gjorde ett digitalt idag och mycket riktigt så kom där ordet "Gravid" upp! Åt en omgång med apiforce
    Grattis!  Riktigt skoj!

jag skriver genast in dej uppe i tråden! =D 
  • ThaGirl
    blåbär02 skrev 2011-04-15 15:49:54 följande:
    Ingen mens i sikte än.. =) Men heller inga symtom... =S
    Testa! =D
  • ThaGirl
    blåbär02 skrev 2011-04-16 18:53:49 följande:
    Mensen kom i förmiddags... ='(
    Nej så tråkigt! Och vad tradigt att den är så sen! =(  Ska ni köra en månad till eller ni prövar annat?
  • ThaGirl
    blåbär02 skrev 2011-04-17 11:54:50 följande:
    Ja, den är nästan alltid 3-4 dagar sen, så det såklart att man börjar tänka liksom.. =(

Suck.
    Vi ska inte köra med BDG denna månad. Jag har några ÄL stickor kvar som jag ska köra på, annars inget.
    Ska försöka att inte tänka på det så mycket heller. Fast det är lite svårt, vi vill ju så gärna få ett plus snart...
    Precis, man vill ju så gärna! =/
  • ThaGirl
    Jessica08 skrev 2011-04-17 20:00:43 följande:
    Åh, har haft onda nipplar i ca 3 dagar som nu börjar avta.. Så det är väl tecken på att mensen kmr :( så synd o tråkigt att den dyker upp varje månad :(
    Behöver ju inte vara negativt. Dom flesta slutar ha ont i början för att få ont i slutet sen igen. =)
  • ThaGirl
    Jessica08 skrev 2011-04-18 15:29:25 följande:
    Thagirl: nä men det jag läst är att man typ har ont i nipplarna i några dagar efter äl. Sen slutar dem ömma och då kmr mensen typ en vecka senare :(( o jag vill inte ha den juuh :(
    Det var konstigt. Jag hade ju ont i dom från fyra dagar efter ÄL fram till nån dag efter mensen anlänt. =/
    Det är nog olika från person till person. Men absolut vill man ju verkligen den håller sig borta! 
  • ThaGirl
    Jessica08 skrev 2011-04-18 17:21:18 följande:
    Okej.. Ja det är väl de.. Borde få mens nu i slutet på veckan så jag hoppas verkligen den inte dyker upp :))
    Håller tummarna för dej! =)
  • ThaGirl
    Jessica08 skrev 2011-04-18 20:53:42 följande:
    Gulle dig :) håller för dig med :D
    Ska ha ÄL nu till helgen. Ska bli spännade och se vad det har för effekt nu när man inte äter BDG. Om allt gått tillbaka som till det vanliga. =)
Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?