• Elinm

Börja äta pergotime nu i februari, någon i samma sits som vill stötta varandra på vägen? :-)

Hej! Är en tjej på 21 år som drömmer om ett barn... Slutade med p piller och började försöka bli gravid i juni 09... Men ännu har inget hänt, startade en utredning och enligt läkaren är det inget fel på varken mig eller min sambo! Ska börja med pergotime nu nästa vecka! Någon som vill snacka lite och stötta varandra på vägen efter detta efterlängtade barn? Stor kram

• Svar på tråden Börja äta pergotime nu i februari, någon i samma sits som vill stötta varandra på vägen? :-)
  • Elinm

Hej! Gud vad roligt att ni vill vara med jag börjar med pergo i övermorgon! Längtar tok mycket! Hur länge har ni försökt? Finns 5 paket pergo kvar i gallerian nian i Gävle, be dom skicka det till dig härligt med lite stöd tjejer!! Kramar till er!

• Elinm

Usch själv vart jag gravid när jag var 15 år och gjorde abort.. Slutade med p piller juni 09 och sedan dess ingenting :-S ja så kan dom göra, dom kollar att du har recept och kan skicka till ditt apotek så får du hämta ut där hinner tyvärr inte skriva mer ny, gubben är hungrig men vi kan väl följas åt, vi hörs senare! Kramar

• Elinm

Mollan4 : okej, hoppas verkligen att det här funkar nu då håller alla tummar och tår för dig!

• Elinm

Msvik: vad roligt att du hittade min tråd då okej ja om det dröjt så länge så börjar man ju fundera såklart! Vi har försökt sen juni 09! Påbörjade utredning oktober 2010! Vi hörs den gumman! Kram o sköt om dig!

• Elinm

Mollan4: förstår att det är nervöst! Jag tog precis min första tablett pergotime nu så nu hoppas jag verkligen att detta ska funka! Lycka till håller tummarna för dig! Kramar

• Elinm

Mollan4: åh fy fan det lät inte så härligt! Hoppas vi slipper det nu både du och jag kram

• Elinm
    mollan4 skrev 2011-02-10 10:09:27 följande:
    Är så nerrvös för i morgon då jag ska till salgrenska i göteborg med min sambo, men det kommer att gå bra å hoppas att allt ser bra ut, att det tar sig den här gången men som man brukar säga tredje gången gilt  har ju ett försök kvar orkar inte vänta längre.Berättar hur det går i morgon. //Kramis 

Förstår att du är sjukt nervös! Men vi hoppas på det bästa nu vet du själv knaprar jag 3 dagar till och håller tummarna:-P har tid för ultra den 17/2! Lycka till imorgon gumman!! Kramar
  • Elinm

Hur gick det för dig idag gumman? Kramar

• Elinm

Gud vad glad jag blir för eran skull gumman, härligt art höra att allt funkar bra och att du är då glad o stark jag önskar verkligen att det är eran tur nu!! Jag tar sista tabletten pergo imorgon, sen snart så kanske det händer för oss!! Det skulle vara en underbar känsla! Så vi håller tummarna för oss bägge nu och kämpar på kramar

• Elinm

Hej tjejer! Förlåt för att jag inte har skrivit på så länge! Har vart mycket på jobbet! Har ju ätit klart min kur ned pergotime nu och var in på ultraljud imorgon! Blev otroligt ledsen och besviken när vi fuck se att jag bara hade 1 äggblåsa känner mig ganska värdelös just nu då orkar inte skriva så mycket! Kramar

• Elinm

Var in på ultraljud igår menar jag ju såklart

Svar på tråden Börja äta pergotime nu i februari, någon i samma sits som vill stötta varandra på vägen? :-)