• Diablo

Våra älskade hästar, bildtråd!

Hej alla hästbitna!
    Tänkte att det skulle vara kul med en tråd där vi kunde visa upp våra älsklingar, spelar ingen roll om det är kallblod, varmblod, renrasiga, araber, ponnys eller åsnor, alla är de lika älskade!
    Presentera gärna er häst.
    Här kommer min!
    Hon är ett 25 årigt arabsto med super fin stam, tyvärr spelar det ingen roll för hon ser mer ut som en ardenner Skämt åt sidan, hon är lite grov. Med ett humör som en unghingst. Hon är jätte rolig att rida och en underbar dressyrhäst. Hon hoppar som en kängru och har blivit utskrattad mer än en gång, men hon har mitt hjärta, denna gamla dam.

Fler som vill visa upp sina älsklingar!
    Har man tur behöver man inget vett!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-30 17:10
    Tyvärr så har min gamla dam galopperat vidare till himlen,26 år gammal!
    RIP Pomeja!
  • Svar på tråden Våra älskade hästar, bildtråd!
  • Veronica 223
    miikaelas skrev 2011-08-23 22:28:24 följande:
    Veronica 223; Man kan tro att vi pratar om samma häst Känner igen allt!
    Haha vad roligt!  Glad
  • odda

detta är birk en pigg felur som henna brukar rida han är född:1997 och är ett russ

och nu kommer vi till min häst som jag brukar tävla och vinna en hel del med hon heter dixie och är född:1995 har tävlat med henne mest i hoppning och har vunnit ett antal gånger

detta är våran gammla fina flicka henne fick jag när jag inte va så gammal och nu är hon över 20 år hon är en fin new forest ponny som älskar livet som nu mera promenad häst

sen har vi våran bussiga rambo som inte har varit här på gåden så länge hsn kom hit föra året han rider line också han är född: 2006 och är våran nya pigga ponny

det här är pajas våran lilla paj som henna brukar rida han är född:1999 han är ett fint litet russ som inte är född här på gården

detta är våran älskade vega lines häst hon är född: 2000 här på denna gården
  • Perly

En till bild på min älskling, tagen i söndags (:
    Heheh, hon ser lite skeptisk ut 
    daPerley is thá bést, and u ynow it ;)
  • Diablo
    Perly skrev 2011-08-24 20:49:25 följande:

En till bild på min älskling, tagen i söndags (:
    Heheh, hon ser lite skeptisk ut 
    Tycker hon ser helt fantastisk ut!
    Har man tur behöver man inget vett!
  • CurlySue

Fick lämna min lilla tös igår på klinik för att skära upp hovbölder och packningar´, vi trodde att det bara var på en hov och inte så allvarligt så vi lämnade henne där för att de skulle söva henne och operera idag. nu efter så ringer vet och berättar att de skärt upp 3st hovar och bakhovarna var uppskärda ända upp till kronranden... :(  
    Jag skulle räkna med att hon blir kvar en vecka iaf på klinik... och hon har aldrig varit ifrån gården förut.. känns så tomt här utan min åring.

• Perly
    Diablo skrev 2011-09-01 14:22:17 följande:
    Tycker hon ser helt fantastisk ut!
    Tack (: Härlig liten dam det där (:
    daPerley is thá bést, and u ynow it ;)
Svar på tråden Våra älskade hästar, bildtråd!