• Diablo

Våra älskade hästar, bildtråd!

Hej alla hästbitna!
    Tänkte att det skulle vara kul med en tråd där vi kunde visa upp våra älsklingar, spelar ingen roll om det är kallblod, varmblod, renrasiga, araber, ponnys eller åsnor, alla är de lika älskade!
    Presentera gärna er häst.
    Här kommer min!
    Hon är ett 25 årigt arabsto med super fin stam, tyvärr spelar det ingen roll för hon ser mer ut som en ardenner Skämt åt sidan, hon är lite grov. Med ett humör som en unghingst. Hon är jätte rolig att rida och en underbar dressyrhäst. Hon hoppar som en kängru och har blivit utskrattad mer än en gång, men hon har mitt hjärta, denna gamla dam.

Fler som vill visa upp sina älsklingar!
    Har man tur behöver man inget vett!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-30 17:10
    Tyvärr så har min gamla dam galopperat vidare till himlen,26 år gammal!
    RIP Pomeja!
  • Svar på tråden Våra älskade hästar, bildtråd!
  • Griffonmatte

Marlin16 - haha jahaaa då förstår jag! :) alla mina tidigare hästar har varit fuxar, alltid fastnat för en fux... Men sista gången nu blev det en med färg, det var lite kul :)

• Pallas

Här är min tant från i onsdags. Något har hänt med henne, jag har plötsligt fått loss henne helt och hon är en dröm att rida!

• Diablo

Vad många fina hästar det finns här inne!

Har man tur behöver man inget vett!
  • miikaelas

Här är en bild på min älskade prins!
    Varmblod född -90. Jag fick honom som 14-åring och då var han knappt riden! Nu är vi inne på vårt 12e tillsammans! Han är pigg och fräsch så det blir nog några år till!
  • Veronica 223

miikaelas: Jättefin!  Glad  Jag har en varmblodskille född 94 som jag haft i 11 år som jag också köpte oinriden och som hingst. 

Svar på tråden Våra älskade hästar, bildtråd!