• Ninninn

Blir så ledsen

Är i samma hemska situation som dig. Jag fick mitt 4 ma i juni och har nu försökt bli gravid i 6 månader men inget plus, blev gravid jätte lätt dom andra gångerna.
    Jag mår som du förjävligt, har tagit mig samman och ska få komma till en psykolog på sahlgrenska repromedicin, hoppas att hon kan få mig på bättre tankar.
    De är ju ändå jätte bra att dom såg att du hade några dåliga värden, om det är så att du får proppar i livmodern så finns det ju Trombyl man kan äta.
    På oss hittar dom inget fel, bara att fortsätta tills det går vägen, de e de ända läkarna säger.
    Snacka om att man blir helt kokko i huvudet och som du säger, alla kompisa är eller har fått barn, de är så jäkla jobbigt.
    Jag har tyvärr inte så många vänner kvar på grund av det för jag klarar inte av att se dom och deras fina magar.
    Tror dom förstår men det är tråkigt att mista dom, man är ju givetvis glad för deras skull men man undrar varför det aldrig händer någon annan utan att jag ska få massa missfall de är så fruktansvärt orättvist.

Håller tummarna för oss kram

• Ninninn

I 7 månader har vi nu försökt bli gravida och nu på 7:e försöket började jag smörja mig med progesterongele och igår plussade jag Glad kan inte fatta att det är sant men jag kan inget annat än å tror helt på krämen.. du måste testa den.

Nu ska jag bara försöka behålla detta lilla livet me.

• Ninninn

nettan ja tror inte heller på den längre, sitter också här med ma nr 5 som inte vill komma ut, har tagit 2 kurer med cytotec nu men de lutar väl till att de blir en skrapning.

Trodde på krämen i början men icke nu. tror aldrig ja kommer få barn för detta känns hopplöst.

• Ninninn

Åh herre gud nettan 7 missfall å ja gnäller öve 5.

Även fast man bara vill ge upp just nu så måste man ju försöka igen för man vill ju inget hellre än att få barn.
    Vi får kämpa på, de jobbigaste med allt e att precis alla vänner/arbetskamrater är eller har fått barn och de drabbar verkligen ingen annan, man får glädjas åt dom hela tiden men glädjen för en själv tar ständigt slut.

Ja skit jobbigt e livet

• Ninninn

Vi försökte i 7 månader denna gången och till slut fick vi de efterlängtade plusset men resan tog snabbt slut igen!

Ja fick också ett sent missfall första gången då gick ja till v.14

Har ni gjort någon undersökning på den lille killen?
    vi valde att skicka iväg våran på de men dom hittade inget fel så då undrar man va de e som händer.

Ja va ju med i Lennart Blomqvist studie i Borås denna gången.
    Han tror att man kan ha brist på progesteron har du tagit den medicinen någon utav gångerna?

Är du sjukskriven nu? ja orkar inte gå till jobbet får fixa ett läkarintyg till nästa vecka.

Bamse kramen

Svar på tråden Blir så ledsen