Blir så ledsen
Är i samma hemska situation som dig. Jag fick mitt 4 ma i juni och har nu försökt bli gravid i 6 månader men inget plus, blev gravid jätte lätt dom andra gångerna.
Jag mår som du förjävligt, har tagit mig samman och ska få komma till en psykolog på sahlgrenska repromedicin, hoppas att hon kan få mig på bättre tankar.
De är ju ändå jätte bra att dom såg att du hade några dåliga värden, om det är så att du får proppar i livmodern så finns det ju Trombyl man kan äta.
På oss hittar dom inget fel, bara att fortsätta tills det går vägen, de e de ända läkarna säger.
Snacka om att man blir helt kokko i huvudet och som du säger, alla kompisa är eller har fått barn, de är så jäkla jobbigt.
Jag har tyvärr inte så många vänner kvar på grund av det för jag klarar inte av att se dom och deras fina magar.
Tror dom förstår men det är tråkigt att mista dom, man är ju givetvis glad för deras skull men man undrar varför det aldrig händer någon annan utan att jag ska få massa missfall de är så fruktansvärt orättvist.
Håller tummarna för oss kram