Ninninn skrev 2011-03-21 15:50:57 följande:
Vi försökte i 7 månader denna gången och till slut fick vi de efterlängtade plusset men resan tog snabbt slut igen!
Ja fick också ett sent missfall första gången då gick ja till v.14
Har ni gjort någon undersökning på den lille killen?
vi valde att skicka iväg våran på de men dom hittade inget fel så då undrar man va de e som händer.
Ja va ju med i Lennart Blomqvist studie i Borås denna gången.
Han tror att man kan ha brist på progesteron har du tagit den medicinen någon utav gångerna?
Är du sjukskriven nu? ja orkar inte gå till jobbet får fixa ett läkarintyg till nästa vecka.
Bamse kramen
Beklagar verkligen ditt sena missfall
Ja man gjorde en undersökning på honom, men de fann inga som helst fel på honom.
Ja,det hade nog varit lättare om man fann något liite fel. Då hade man ju iallafall vetat.
Det är ju just ovissheten som känns så jobbigt.
Och framför allt undran NÄR är det våran tur.
Hur var det att vara med i studien? Fick ni några tips eller något?
Jag har inte fått någon hjälp utav någon utan fått läsa mig till allt.
Jag köpte den där progesteronkrämen via nätet då jag hade läst på deras sida att den kunde förhindra missfall.
Jag använde den nu båda gångerna, men inte hjälpte den. Nu sista gången åt jag även 1/4 barnalbyl.
Jag tog upp det med läkaren när jag var där i fredags, hon tyckte att det var bra. Och skrev även ut trombyl som jag kunde ta istället. Tyvärr han jag ju bara äta dom i ett par dagar.
Angående sjukskrivningen så tror jag att jag hoppar över den den här gången.
Jag har ju nyligen varit sjukskriven för missfall. Först i sep å lite i okt och sedan nu i feb. Jag tror inte försökringskassan kommer att tro på mig om jag blir sjukskriven nu igen pga missfall. å jag vill ju inte vara helt utan pengar.
Får ni någon hjälp?