• Bellsi91

Ont hur länge??

Lite sent svar kanske. Men jag op för en gulkroppscysta för 2 månader sen. Har fortfarande ägglossningssmärTor, känns exakt likadant som innan opn, haft det förra månaden, i 3,5 vecka, extrema smärtor. Tänkte åka in men då avtog smärtorna till molande smärtor och hugg ist. Nu kommer de och går i princip varje dag, ibland gör det jätteont. Men sedan har det släppt. Väntar tills det kommer en attack till, tänker inte stå ut i 3 veckor med den smärtan igen! Jag har tyvärr inga tips, har försökt allt men inget dämpar den :( . Hur har det gått för dig nu? Hur är smärtorna?

• Bellsi91

Åh så roligt att höra! :) . Åh kul att du är med barn! Grattis och lycka till :) . Vad var det för laserbehandling du gjorde? Vad sa läkaren om att du hade så ont trots op? Jag trodde det skulle bli bra efter dem tagit bort cystan, den var stor och blodfylld. Har samma symtom igen, och tror knappast den växt ut igen. Eftersom du inte hade några fel, iaf enligt de gynokologerna du träffat. Vill så gärna få bort smärtorna så ska söka hjälp för detta, även om jag tvivlar på att dem kommer hjälpa mig. Vården är ju komplicerad nu för tiden, de vägrar lyssna. Det är ju verkligen inte normalt att ha så ont i flera veckor! Tack så mycket! :)

Svar på tråden Ont hur länge??