vampyria2 skrev 2011-01-31 20:16:29 följande:
Hon är bara 8 år än så länge och fram tills de är 10 år så är det 50% chans att de väljer/blir sitt "normala" kön nu har ju som sagt min dotter pojkkromosomer som gör att chansen att hon kommer att bli som en flicka är extremt liten. Jag kan förstå att de inte opererar tidigare än runt 18 år men jag har svårt att förstå varför hon ska behöva leva som en tjej ända tills det.
Tex så i somras så badade de på hennes skola ute på gården, alla killar hade badbyxor på sig men min dotter fick inte ha det efter som hon var en tjej. Jag förklarade att hon egentligen är en liten kille, vilket de faktiskt vet om, men reglerna för skolorna i Södertälje är att alla som har flickpersonnummer måste ha en överdel när de badar.
Min dotter kände sig obekväm och utskrattad av de andra, även fast att hon bara hade en tröja på sig. Hon var ledsen och kände sig mer annorlunda mot de andra, det tycker jag är så jäkla onödigt, de menade på att alla flickor måste ha det för att skylla ev bröst...min dotter kommer troligtvis aldrig att få bröst så det känns som ett jäkla hån att hon ska behöva skylla nått som jag skulle ge vad som helst för att hon skulla få men som hon troligtvis inte kommer att få (som sagts)
Om jag ska vara ärlig så låter det där som en regel som skolan själv hittade på!
Idioter!