Någon mamma som vill träffas PÅ RIKTIGT ?? (södra sthlm)
Hej!
Hur gamla är era barn? Min lilla Saga är 2,5 månad och jag bor i Svedmyra. Har själv väldigt svårt att få dagarna att gå så jag hänger gärna på om det går för sig.
-Nadia
Hej!
Hur gamla är era barn? Min lilla Saga är 2,5 månad och jag bor i Svedmyra. Har själv väldigt svårt att få dagarna att gå så jag hänger gärna på om det går för sig.
-Nadia
Då är våra småttingar nästan jämngamla vad kul. Jag träffas gärna då jag inte har några kompisar som är mammalediga.
Hej min saga föddes den 9 juni :), jag kan när som helts är ju mammaledig hehe, Kan alla dagar förutom måndag. Så säg en tid så passar det säkert
Jag heter Nadia och jag är 22 år, jag har bil så jag kan ta mig lite varstans så det spelar ingen roll. Vad sägs om Farsta, vi kan ta en promenad i krokarna och därefter äta lunch kanske?
Ja Ska vi säga tio då? Utanför tunnelbanan kanske?
Vad kul med en till klart du får hänga på och grattis till det väntade bröllopet :)
Jag är blond alltid uppsatt i hästsvans samt Har en brun brio sing
Planerar också inför dopet mycket att tänka på
Empiis: Jag är 22 år och har en dotter som är född den 9 juni -11
AnnetteF: Ja, det ska nog inte vara några problem att hitta varandra, det lär bli många barnvagnar i en klunga :)
Tack själva det var väldigt trevligt
Alla dagar utom onsdag kan jag
Hoppas isa blir bättre hon får krya på sig
Samma plats o tid som förra gången?
För mig som inte känner till handen hur tar man sig dit? och vart i handen ska vi träffas?
Ja precis torsdag passar bra klockan tio eller?
hej hej
Låter bra, vi ses imorgon.
:)