• Miian

Någon mamma som vill träffas PÅ RIKTIGT ?? (södra sthlm)

såg det var evigheter sendan denna tråd skrevs i sist, men tänkte att jag lägger in ett litet inlägg iallafall. Jag bor i vendelsö och är nyinflyttad. Känner ingen. Jag är 87 och har en dotter på sex månader:)

• Miian

Hehe, såg nu att denna tråd är jätte aktiv, måste varit helt virrig när jag skrev igår och blandat i hop med någon annan tråd jag skrev i.
    Jag hänger iallafall jätte gärna med på en träff någongång om jag får, känner nästan ingen häromkring.
    Jag heter Maria och är 24 år och har en dotter Cornelia på sex månader.
    MVH Maria

• Miian
    Hanniz84 skrev 2011-06-29 09:24:48 följande:
    Hejsan o välkommen!
    Jag o en tjej till ska ses idag kl 10, åka in till stan.. Blir kanske lite tajt för dej..
    Men vi ses fler gånger!

Vart har ni bott tidigare?
    Tack för erbjudandet, men tyvär så hade det inte gått idag, men hänger gärna med en annan gång.
    Jag bodde i västerås innan, men min sambo är från Tyresö och studerar i stockholm. Det blev jobbigt att pendla så nu har vi äntligen fått tag på ett boende på gudö. Bara det att jag inte känner någon knappt hehe :)
    Men som sagt hänger jag gärna på en annan gång.
  • Miian
    denimbee skrev 2011-06-29 19:05:27 följande:
    hejsan! är det för sent att hoppa in här? bor i haninge och har en son som är född i december 2010!
    Jag är också en sen inhoppare :)
    känner igen dig från första barnet januari tråden hehe :) Roligt
  • Miian

Tänkte höra här, är det någon av er som går på vendelsö bvc? Är det bra där? Jag är ju helt nyinflyttad och vet ingenting knappt om områdena här om kring hehe =)

• Miian

Jag är 24 år och min dotter Cornelia 7 månader hänger gärna med på nästa träff. Vi har just flyttat klart hit och jag känner ingen utöver familjen.

• Miian

Torsdag passar mig jätte bra också. Hittar inte så bra, bor själv i gudö den ungefär en månad sen. Men har ju bil så det ska inte va några problem. Handeln är det Haninge centrum?

• Miian

Jag vill jätte gärna med men jag har bvc i vendelsö klockan 10. kanske jag kan komma efter?

• Miian
    anettef skrev 2011-08-31 19:15:54 följande:
    Det låter bra! Ska vi säga 10:40 utanför hm? Så kan vi hålla telekontakt om det blir sent på BVC.
    Det låter toppen det:) maila gärna ditt nummer :D
Svar på tråden Någon mamma som vill träffas PÅ RIKTIGT ?? (södra sthlm)