• svalsta

Någon mamma som vill träffas PÅ RIKTIGT ?? (södra sthlm)

Hej är en 87:a som är mamma till en 10 månaders tjej (Klara)
    bor i Stureby som ligger i Enskede. Dock håller vi på säljer lägenheten nu och planerar flytta (Vendelseö/Haninge hållet)

Vill träffa andra mammor i mitt område, helst södra sidan av sthlm! =)

Är trött på alla trådar man skriver i, där andra också vill träffa andra mammor, men de känns som de flesta trådar spårar ur och ingen träffas ändå?

De flesta mammakompisar jag har, ska börja jobba nu i vår (då deras sambos ska ta över föräldrarledigheten)
    Känns som de kommer bli ganska ensamt då ja ska vara hemma till hösten 2011

Hör gärna av er!

• Svar på tråden Någon mamma som vill träffas PÅ RIKTIGT ?? (södra sthlm)
  • svalsta

Heej ! Trevligt och roligt med svar! Ja.. kan vi inte styra upp en träff nästa vecka vore skoj! =) =)

• svalsta

Hej tjejer =)
    Ledsen att jag inte varit aktiv i den här tråden, men det har varit mycket som hänt sedan jag skrev tråden.

Nu till saken, vi har nu köpt radhus i Haninge kommun, så ni som bor i Haninge, om ni har lust att ses vore de jättekul =) Vi flyttar den 15 juni!

• svalsta

Vad roligt!! Vi har köpt i Slätmossen, någon som känner till området? Vi flyttar in helgen den 18-19 juni, så de är inte långt kvar!
    Vi skulle ju kunna ses nån dag om de är fint väder, nån som känner till en bra park i trakterna? Rudan finns ju förstås om ja inte minns fel =)

• svalsta

Det tycker jag låter kanoners!

Men nu planerar vi för 3-4 veckor framåt eller ? haha

Jag kan innan också om någon annan kan, behöver ju inte vänta, bara för att vi inte flyttat dit än =)

Nästa vecka? Föreslå en dag! Månd eller tisd om de är fint väder?

Gropen vet jag inte vad det är för ställe men det blir säkert jättebra!

/D

Svar på tråden Någon mamma som vill träffas PÅ RIKTIGT ?? (södra sthlm)