Inlägg från: Charlottetott |Visa alla inlägg
  • Charlottetott

Naken 8-åring, obekväm situation

Ohh de skulle kunna vara jag som skrivit detta. Har en bonus som fyller 9 i vår. Han springer också helst runt naken jämt. Vilken jag tycker känns olustigt. På sitt andra hem där han är varannan vecka är han ofta naken, man kan komma fit på eftermiddagen och han fortfarande springer runt naken.

Tycker också att han börjar bli för gamal. Hans pappa har inte sagt något om de men när jag har sagt ifrån så har han gått med på mina regler. Han har sitt rum på övervåningen så på morgonen får han inte komma ner för han tagit på sig kallsonger. De är de ända som funkar (han kommer alltid ner utan så då får vi skicka upp han igen)

Lika dant när jag har kompisar här springer han ut naken och jag har flera kompisar som sagt att dom känner sig obekväma. Förstår dom!

De där med att bajsa med öppen dörr, här har vi problemet att han itne vill torka sig själv (behöver fotfarande inte göra de i andra hemmet) men nu har vi sagt ifrån om de med. Kanske dags att lära sig?

• Charlottetott

Ja de är väl naturligt, men jag vill inte ha en rumpa i ansiktet när jag sitter och leker med min son på golvet. Och sist han var här så satte han sig med sin rumpa rakt i ansitet på min sambo (han blev inte glad) sen springer har ju runt med stånd (naturligt jag vet) men mina kompisar har uttryckt sig att dom inte vet vad dom ska titta när han springer runt då, dvs känner sig obekväma. Och de gör jag med. Så jag tycker inte man behöver springa runt naken jämt i tid och otid i den åldern. De är ju inte direkt gulligt, han är ju inte ett LITET barn.

• Charlottetott

Jodå, de e så vi gör, ber han ta på sig, men vi får säga till han varje gång, de går inte per automatik :)

Svar på tråden Naken 8-åring, obekväm situation