Inlägg från: Smulan1973 |Visa alla inlägg
  • Smulan1973

Lkg

Vi har varit hemma 1 år och har fortfarande inte fått någon tid för operation eller logoped. Men vi tillhör Sahlgrenska i Göteborg. Lycka till och hoppas ni slipper vänta på hjälp lika länge.

• Smulan1973
    Julifru skrev 2011-01-30 12:45:07 följande:
    Vi kom hem i December 2009  minns ej riktigt när vi var på första samtalet men oprationen va i Juni 2010  och innan dess hade vi träffat logopeden en gång och en gång efter första oprationen , vi tillhör Sahlgrenska.

Tyvärr gick stygnen upp efter  första oprationen  som nu gjordes om i Januari och det gick jättebra .
    Vilken operation var det? Läpp, mjuka gommen eller hårda gommen? Vi kom ju hem nästan samtidigt som er (jan 2010) och jag undrar därför om ni fick samma operation som vi väntar på. Dom har väl olika prioriteringsordningar beroende på vilken operation det är antar jag.
  • Smulan1973
    KlasKristian skrev 2011-01-30 12:46:33 följande:
    Ett år utan operationstid och/eller logoped? Det låter som ett dåligt skämt. Har ni ringt sjukhuset och frågat vad fan de håller på med?
    Nja, jag ringde i höstas och frågade efter den där operationen dom lovat oss och som dom nu har skjutit upp till våren (dom kommer säkert skjuta upp den igen tror jag). Men vi ska ringa dom igen nu i veckan och ifrågasätta varför vi inte får någon hjälp, inte ens från logopeden. Jag tycker det är skandal att en 5-åring som pratar så otydligt att folk har svårt att förstå vad hon säger inte får någon hjälp när man varit hemma så länge.
Svar på tråden Lkg