Inlägg från: Tjockisbullen2012 |Visa alla inlägg
  • Tjockisbullen2012

Ekeröskolor - Ekebyhovskolan

Hejsan!

Jag har själv gått i Ekebyhovskolan från F-9. Jag personligen är väldigt nöjd med min skoltid och jag är väldigt glad över att jag hamnade just i den skolan. När jag gick i skolan så ansågs Ekebyhovskolan som den bästa skolan på Ekerö och utifrån mina egna erfarenheter och utifrån kompisar på andra skolor så kan jag nog hålla med om det. Jag är framförallt nöjd med de lärare jag har haft under åren och tycker att jag har haft en otrolig tur med mina lärare under min skoltid. Samtdigt är det en ganska liten skola även om klasserna är rätt stora vilket jag tyckte om då de blev mer personligt mellan lärare och elever.

Så utifrån egna erfarenheter så tycker jag att det är en väldigt bra skola och jag tycker absolut att du ska sätta ditt barn där. Jag tror inte att du kan hitta en så mycket bättre skola. Skulle jag bo kvar på Ekerö så skulle jag absolut sätta mina egna barn i den skolan. Men nu var det ju några år sedan jag gick där så det kan säkert ha förändrats, men det tror jag inte.

Svar på tråden Ekeröskolor - Ekebyhovskolan