• Herus

Upprepande missfall

Ja det där med att vänta och planera är något vi får göra ofta och länge.
    Alltid är det något vi väntar o längtar till.
    Först väntar man på äl för att då planera sex, sen har man sex och sen kommer funderingarna om man blir gravid den gången, så är man orolig för vad som händer om man skulle plussa. Om man plussar är man orolig och tar en dag i taget. När man testar minus blir man ledsen och när mensen kommer blir man glad för man får börja om igen.

och emellan allt det där ska man: springa hos läkarn, hämta medecin på apoteket, gå på vul osv osv. och samtidigt ska vi vara pigga och glada inför vänner och arbetskollegor.
    Orka se alla magar och höra alla lyckliga föräldrar som gnäller eller skryter om sina barn/graviditeter..

Jag känner att det blir för mycket ibland, men man måste fortsätta kämpa och orka gå vidare för att en dag få det finaste men kan få.. Jag tycker att fl hjälper mig mycket, här kan man prata med härliga människor som vet vad man pratar om..

oj va jag babblar.. fingrarna bara pickar på tangenterna...
    Själv har jag bim idag, testade minus imorse och väntar nu på mens för att få börja med hormonsprutor för att få äl.. Så snart är hela karusellen på G igen..

• Herus

sjöjungfru... Tack för att du berättar en solskenshistoria.. Det behöver vi, det ger oss hopp.. Lycka till med lilltösen..

• Herus

Tingelsvansen.. Grattis...

Linna .. Grattis...

Jag håller stenhårda tummar för er..

Det måste gå.. Härligt att du mår bra.. Mini ligger där inne och guppar och växer till sig.

• Herus

Thalis... Har du ringt dom..??

Bäst o ringa o tjata på dom. Jag förstår att du blir arg...!!
    kram kram

• Herus

Detmåstegå...

Jag är så glad för din skull...
    Du ger oss andra hopp om att det kan gå bra efter mf/ma..
    Tjohoooo va glad jag blir..

• Herus

Fru smultron..

När hade du mens senast..??
    Hcg värdet går ner snabbt efter ett mf..

Idag va jag på vul.. Kommer nog ha äl till helgen..
    Äntligen på G igen..

• Herus

Jag är mellen äl och bim.. en vecka kvar.. proppar i mig proggisar för fullt...

Hur går det för er andra... ??

Detmåstegå.. Underbart o höra att allt är bra..!!! Jag kommer strax efter hoppas jag

• Herus

Nja.. jag har stora fina tuttar som ömmar ... Men det är nog från proggisarna..
    Men jag hoppas att det är för att det är plus imagen..!!

Håll tummarna...

• Herus

malinorobro.. Tyvärr har jag inte svar på din fråga.. kan du inte ringa din läkare o fråga. För att va på säkra sidan så ha binda tills du vet.. Beklagar ditt ma.

• Herus

gonkis.

Kroppen börjar att producera gulkroppshormon (progestoron) direkt efter äl.
    Jag tycker att det då är helt självklart att man redan då börjar med proggisar. För att förstärka sin egen gulkroppshormon. Hoppas att din läkare skriver ut proggisar åt dig så du kan börja direkt efter äl.

Jag har för mig att gestapuran är bra mot tunn slemhinna.. Ska kolla upp det så jag inte minns fel.. återkommer..

• Herus

Om du har proggisar hemma så ta dom när du haft äl.. Det skadar ju inte att prova..
    Alla läkare säger olika.. Man får helt enkelt lyssna på sin läkare men sen tänka lite själv och ta egna beslut.
    Har du haft äl..??

Jag ska ta reda på det där om gestapuran så jag inte säger fel.. återkommer om det..

• Herus

Om du tex får utslag på lördag... Börja då med proggisarna på söndag..

• Herus

**viskar** Jag har plussat **viskar**

Men inga grattis.. bara massa tummar för att det ska få stanna i min mage..

• Herus

Jag har tagit pregnyl sprutor för att få äggblåsor.
    Gick på vul några gånger och tittade till blåsan..

Sen när blåsan va 20 mm så tog jag äl spruta så att jag fick äl..

• Herus

Nu strular jag till det... jag är snurrig.. tar om det igen..

Jag tog puregon sprutor för att få äl...

pregnyl (otreville) för att få äl..

Svar på tråden Upprepande missfall