Upprepande missfall
Förra veckan fick jag ett +, efter två mf och nu är jag väldigt nervös och rädd att det ska gå åt skogen igen... Är det någon som känner igen sig?
Förra veckan fick jag ett +, efter två mf och nu är jag väldigt nervös och rädd att det ska gå åt skogen igen... Är det någon som känner igen sig?
Hej! Nu har jag en knäpp fråga. Alla tjatar ju om att efter vecka 12 så avtar risken för mf markant. Hur räknas v.12? T.ex. nu är jag i vecka 6 men det är 5+4. Är risken mindre när man är i v.12 eller ska det vara efter 12+6?
fru smultron: Vad skönt att utredningen äntligen blir av. Lycka till!
Härligt detmåstegå!
fru smultron: Mina hormoner har levt cirkusliv efter båda mf:n. Efter första så illa att jag fick käka p-piller i tre månader för att få ordning på dem igen. De ville inte alls följa någon menscykel, utan gjorde som de ville...
Fru smultron: Nej de tod inga prover. De utgick från att hormoncirkusen berodde på att jag hade grav.rester kvar i kroppen under lite väl lång tid.
Det vad inte kul att käka pp (jag blir så deppig av dem och det är ju inget man behöver extra av efter ett mf), men när jag slutade äta dem fungerade allt som vanligt. Det dröjde ganska länge innan jag blev gravid igen, men det har det ju gjort den här gången också trots att jag inte ätit pp.