• BabyPink

Upprepande missfall

Hej...

Äntligen har jag hittat några som varit med om samma som jag...
    Har haft ett MA och två MF från april-december förra året. Nästa vecka har jag tid för min första utredning. Hur går den till ni som vet? Börjar de med mig eller tar de prover på både mig och min sambo?
    Hoppas och tror att vi bara haft otur - min sambo har två barn sedan tidigare så honom är det inget fel på i alla fall... men, men, skönt ska det bli i alla fall- att få svar, vare sig det är fel på oss eller inte...

• BabyPink

Pear: Tack för att du delade med dig! Det ska bli riktigt spännande att komma dit!

Lycka till alla vi kämpande tjejer - snart är det vår tur!

• BabyPink

Instämmer som ovan! Det är verkligen skönt att höra att det går bra, och att bli påmind om att de flesta faktiskt är friska och har bara haft "otur"! Min utredning börjar imorgon och jag är rätt så lugn, nervositeten kommer över en ibland men för det mesta känns det bara positivt!

• BabyPink

Mysac: Tack snälla! Jag känner precis som du beskrev! Jag är livrädd men samtidigt lättad! Det kommer nog kännas jättebra när vi varit där imorgon! Förhoppningsvis känner man sig mer peppad och hoppfull än på länge! Jag hoppas och tror att om ett tag så är det jag som kan visa upp min son/dotter och peppa andra som har det tufft just då!

Svar på tråden Upprepande missfall