• Detmåstegå

Upprepande missfall

Jag hänger på här......

Jag har haft 4 MF/MA i år. Har i bagaget ytterligare 2 MF/MA och 3 lyckade graviditeter...

Jag har nu tagit kontakt med en läkare i danmark för att eventuellt få hjälp.
    Här har dom kört alla tänkbara tester o hittar inga fel. Tro inte heller att det är nåt stort fel då jag faktiskt har 3 fina barn, men det verkar som att det inte vill klaffa ändå....

Har DLE och misstänker att det är nåt med den kanske som ligger o spökar, innan den bröt ut hade jag 1 MF och två barn. Nu med DLE har jag 5 MA/MF och 1 barn.
    Läkarna här förnekar det och säger att det inte kan ha nåt samband men jag tycker ändå att det verkar *skumt*..

Mycket spänd på vad dr i danmark ska komma fram till...

• Detmåstegå

usch prata inte om det!!!

För ett tag sen, när jag fick mitt sista MF var jag på en tillställning samma dag....

Mitt emot mig sitter två höggravida kvinnor och, naturligtvis, pratar bara om sina graviditeter.
    Där sitter jag med blodet forsande i mitt fjärde MA/MF i år och lyssnar på dom...
    Missförstå mig inte, jag är jätteglad för deras skull......
    Jag rusade ut på toaletten och lipade en halvtimme och sedan klarade jag av att prata lite med dom.....

Kände mig jättehemsk......

• Detmåstegå

Jag kan svara på bettans första fråga...
    Pergo får man för att förstärka ägglossningen, blir tydligen bättre kvalitet på äggen då......!? Fattar inte men så sa min gyn.....

Den andra frågan skulle jag oxå gärna vilja ha svar på.....

• Detmåstegå

Herus
    DLE= diskoid lupus
    En bindvävssjukdom som sitter i huden....

• Detmåstegå

Hallå tjejer!!!!

Hur går det för er??

Själv sitter jag här o väntar på tanten. Vet inte när hon kommer riktigt, hade MF den 29 oktober och vet inte om det har kommit igång än......

En stor kram till er alla!!!!

• Detmåstegå

Jag måste fråga.....?

Är det många av er med upprepade MF där mannen har fått göra spermaprov??
    Vi har inte fått göra det, tycker det är konstigt då jag sett andra som gjort det...

• Detmåstegå

Herus

JAg har inte "begärt" att dom ska göra det men har frågat om dom inte skulle kolla upp det.
    Dom tycker inte att det är nödvändigt, varför vet jag inte. Kanske för att vi har ett gemensamt barn.....

• Detmåstegå

paprikan: *Kramar om* vet hur tungt det känns.

• Detmåstegå

Herus
    Hur gick det hos läkaren? Har du fått dina provsvar?

• Detmåstegå

Ohh va bra att provsvaren var fina.....
    Har du ätit pergo tidigare?
    Håller tummarna för dig!

Svar på tråden Upprepande missfall