Inlägg från: lerumstessan |Visa alla inlägg
  • lerumstessan

Ni med 2 eller fler prematurer, vilka veckor är de födda?

Ja som rubriken lyder. När kom era bebbar? Jag är idag på samma dag i min andra graviditet som min dotter föddes i första 34+4 så idag har man liksom gått på helspänn men ingen bebbe än så det verkar som denna stannar lite längre åtminstonde.

Hur har det varit för er och i vilka veckor föddes era små, vad vägde de och hur länge fick ni stanna på neo?

~¤~Ally 090617 + lillebror i magen BF 110223~¤~
  • Svar på tråden Ni med 2 eller fler prematurer, vilka veckor är de födda?
  • lerumstessan
    ange80 skrev 2011-01-19 18:51:03 följande:
    glömde svara på andra frågan...
    #1 neo i 16 dagar o hemsjukvård pga komplikationer i 2 månader
    #2 neo i 14 dagar o hemsjukvård 3½ vecka
    Har du fått någon anledning till att de kommit tidigt?
  • lerumstessan
    ange80 skrev 2011-01-19 19:03:11 följande:
    jag har missbildad livmoder o graviditeterna var ganska tätt så jag förstod att det skulle bli nått liknande denna gången. men allt har gått bra och vi går under bvc nu,han föddes i dec men skulle kommit ut nu på sön...

Vad skönt att du kunnat gå så långt nu, håll ut, varje dag är ju som sagt mycket värd.
    Ja vad härligt för er att det gått så bra, allt efter 32+ säger de ju brukar gå finfint!

Jag själv är helt i chock att jag nu lyckats gå längre än med min dotter! 35+0 imorgon! Otroligt!
  • lerumstessan

Eddy föddes i alla fall i vecka 37+2 och då med hjälp av igångsättning!!!! för jag hade det så jobbigt med förvärkar, mild havandeskapsförgiftning osv.....helt ofattbart! 3 dagar på BB så var vi hemma! 3425 gr och 50 lång!

~¤~Ally 090617 Eddy 110205~¤~
Svar på tråden Ni med 2 eller fler prematurer, vilka veckor är de födda?