Inlägg från: BubbelBoom |Visa alla inlägg
  • BubbelBoom

Några/någon i Varberg som vill umgås? =)

Moa: Tack:) På Alice 3 d ul bilder såg man verkligen att hon var lik sin pappa, Bebisen i magen nu är lite mer lik mig så jag är såååå förväntansfull på att se plutten:D Alice är nästan för lik sin pappa haha:P Folk stannar i affären och kommenterar hur lik sin pappa hon är:P

Om vi får de dagiset vi vill ha ligger de nog inte mkt längre bort=) Känns ju lyxigt, Alice skulle nog till och med orka gå hela vägen dit utan vagnen=) Hoppas iaf vi får plats där.

Jag är anpassningsbar, jag går gärna upp 6 på morgonen om jag bara får vara barnfri:P Alice vaknar inte förens 8 så ibland går jag faktiskt upp så tidigt bara för att få vara lite ensam och dricka mitt kaffe ifred :) Men förmiddagar är inte min grej, då vill jag slappa helst:) Fast ska försöka bli mer aktiv till sommaren och börja med morgon promenader igen som jag gjorde förra sommaren:P Få se hur pass gravid jag kommer vara då och vad jag kommer orka med:P Kommer säkert föda på strandpromenaden bara för jag rört på mig för mkt haha!

Japp lekstugan ligger vid Lassabacka. Har sagt sen de öppnade (vilket måste vara 2 månader sedan) att vi ska dit men aldrig kommit så långt.. Antingen har jag vatt sjuk/för gravid/trött etc eller så har Alice varit sjuk. Hört att de ska vara kul iaf=)

• BubbelBoom
    Moa89 skrev 2011-04-15 12:43:03 följande:
    Hej på er!

Jag ska in till MVC den 4:e och efter det så skulle min sambo uträtta några ärenden så jag tänkte gå på stan, kika lite i affärer och kanske ta en fika kring 13 tiden tills han är klar. Någon som vill följa med?:)

Ha en trevlig helg!
    Vore jätteskoj!
    Min mobil är på vift (gissar på att Alice gömt undan den), så jag kan icke kika i kalendern. Tror inte jag ska vara upptagen då faktiskt=)

Vad hittar ni alla på i helgen? Vi funderade på att rensa ut på vinden och städa där uppe, lagom kul men usch de behövs verkligen.. Ska ju leta upp alla Alice bebis saker, DET ser jag iaf fram emot=)
  • BubbelBoom

KnasM: Va kul! Skulle med åkt dit men sen glömde jag bort de! Trodde jag sagt något till sambon men de hade jag tydligen inte så han kunde inte påminna mig heller
    Köpte ni något? Fick man provgrejer? Grattis är toppen!

Blev en dag ute ist, vatt underbart väder idag ju=)

Blev ingen vindrensning heller! Undra om vi ens kommer få de gjort innan bebisen kommer..:/

• BubbelBoom
    LillfisenE skrev 2011-04-17 20:42:49 följande:
    Ja, tog en dagispåse från Loppi.se, någon annan liten sak med en napp i bla.. men missade tydligen massor.. HAHA.. min moster hade vart där idag och henne gav de 4 st tommetippie-nappflaskor!
    Fy att du missade mycket gratisgrejer.. Och jag är så sur på mig själv som glömde bort de hela:/ Grattis är underbart!

Få se till att inte missa den mässan nästa gång iaf!
  • BubbelBoom

Jag få se till att inte missa den mässan nästa år då=) Håller tummarna för de iaf

Fantastiskt väder ute! Ska strax börja göra oss klara och gå till stan, vi bor så lägligt för vi kan gå strandpromenaden bort till stan=)

Har någon märkt att solen tar annorlunda när man är gravid?? Eller är det bara jag?
    Med dottern blev jag super brun, knappt några fräkar (som jag alltid får) och denna gången så är jag jätte fräkning redan nu, aldrig haft så här mkt fräknar förr!

Fy Moa, hoppas du inte behöver bli sjuk! Var det kräksjukan?
    Skönt att inte ni alla låg sjuka samtidigt, finns inget värre än när verkligen alla blir sjuka samtidigt!

• BubbelBoom

Hej Meg, Välkommen=)
    Grattis, och va spännande med ett pluss, hur känns det med en till då? Var det en stor förändring med att få två? Är själv lite orolig nu när Alice ska bli storasyster, mest på hur hon kommer ta det hela.

• BubbelBoom

Moa: Fy.. hoppas de inte var kräksjukan! Är fasen inge kul:(

Grattis till tösen:) Hoppas ni sparat mkt grejer från Felicia? Blir inte dyrt då alls=)
    Om hon inte ser ut som en Agnes, har ni flera alternativ då? Vi vet ju också könet men kan inte bara ha ett namn med tanke på ifall de inte passar:P Till Alice hade vi ju några alternativ, men Eleni ville jag verkligen att hon skulle hetat. Men de gick inte, var ingen Eleni alls utan en Alice=) Jag funderade länge på att ändå låta henne heta Eleni iaf, tänkte att hon kanske passar i de om ett tag. Men icke. Tur är de för Alice kan bara heta Alice=)

Knasigt, de måste avra något hormon som gör att man blir lite lustig i solen:P

I påsk ska vi nog mest vara hemma, firar inte de precis så. Grilla hos några vänner imon till lunch, kalas på lördag (Alice kusin fyller 1 år). Sen tro jag inte vi har så mkt planerat. Sambon vill nog upp till Göteborg och gå på naturhistoriska innan jag blir för gravid så vi kanske gör de om de är öppet nu i påsk:)

Men fy jag mår inte bra, har så ont i halsen och känner mig jättesjuk=( Passar lagom till ledigheten... Nä men jag ska försöka kurera mig så jag kan hitta på de vi tänkt göra i helgen=)

• BubbelBoom

Hej hej!
    Påsken gick snabbt, helt plötsligt var den över, långledigheten för sambon likså:(

Jag spenderade halva helgen med att vara förkyld, så det blev tyvärr inget naturhistoriska för oss:/
    Är fortfarande riktigt förkyld men hoppas de blir bättre snart=) Är för tråkigt att hålla sig inne i sånt här fint väder!

Usch Moa, har ni alla haft de samtidigt? Vilken pers! På bättringsvägen nu då?

Svar på tråden Några/någon i Varberg som vill umgås? =)