Några/någon i Varberg som vill umgås? =)
Moa: Tack:) På Alice 3 d ul bilder såg man verkligen att hon var lik sin pappa, Bebisen i magen nu är lite mer lik mig så jag är såååå förväntansfull på att se plutten:D Alice är nästan för lik sin pappa haha:P Folk stannar i affären och kommenterar hur lik sin pappa hon är:P
Om vi får de dagiset vi vill ha ligger de nog inte mkt längre bort=) Känns ju lyxigt, Alice skulle nog till och med orka gå hela vägen dit utan vagnen=) Hoppas iaf vi får plats där.
Jag är anpassningsbar, jag går gärna upp 6 på morgonen om jag bara får vara barnfri:P Alice vaknar inte förens 8 så ibland går jag faktiskt upp så tidigt bara för att få vara lite ensam och dricka mitt kaffe ifred :) Men förmiddagar är inte min grej, då vill jag slappa helst:) Fast ska försöka bli mer aktiv till sommaren och börja med morgon promenader igen som jag gjorde förra sommaren:P Få se hur pass gravid jag kommer vara då och vad jag kommer orka med:P Kommer säkert föda på strandpromenaden bara för jag rört på mig för mkt haha!
Japp lekstugan ligger vid Lassabacka. Har sagt sen de öppnade (vilket måste vara 2 månader sedan) att vi ska dit men aldrig kommit så långt.. Antingen har jag vatt sjuk/för gravid/trött etc eller så har Alice varit sjuk. Hört att de ska vara kul iaf=)