BubbleBoom: Ja, vi trivs jättebra! Är så skönt att bo i ett litet hus och ha en trädgård som barnen kan leka i:) Men oj vad jag kan sakna tillgängligheten och bekvämligheterna från storstan ibland!
Åh, vad gjorde ni 3D-ultraljudet? Har velat göra ett sånt! Vi ska göra ett vanligt ultraljud på MammaMia mottagningen på Carlanderska i Gbg. Vi tog reda på det sist också, vi bemöttes av mkt negativ kritik pga det, men precis som du sa så tyckte jag att man fick en närmre relation till bebisen. Men jag har på känn att det är en liten kille den här gången... Ja, jag går på Västra Vall, men pga att min sambo jobbar så mycket så har jag svårt att ta mig in dit utöver rutinbesöken. Är sugen på att pröva akupunktur.
KnasM: Vi var i samma sits som er när Felicia fyllde ett. Mina dagar räckte inte till så det var därför jag bestämde mig för att läsa på distans. Tyckte hon var på tok för liten att börja heltid på dagis... Men när jag började läsa så gick det över förväntan så Felicia har varit hemma med mig hela tiden. Det tar ett litet tag innan man lär sig att prioritera tiden rätt, men sen flyter det på bra! Hon ska börja på dagis nu i maj (6h/v), tror hon börjar bli lite trött på att vara hemma med mamma;)
Vi ska göra en liten minilekplats i trädgården så fort det blir lite varmare, med rutschkana, pool, sandlåda etc så då får ni gärna komma hit med de små så kan de leka och vi gotta oss i solen!:)