Inga Gravida i Sörmland ?
:( ja vi skulle ju på 3d ultraljud i dag vid 10 i eskilstuna ,o sambon kom hem från jobbet vid 3 i natt och somnade klockan 6 och skulle upp halv 9 så han fick inte sova många timmar
men iallfall så åkte vi dit,hittade först ingen parkeringsplats så de tog 10 minuter för att leta sen tog de ju 5-6 minuter extra för man skulle leta efter hissen upp till mottagningen
...väl inne på mottagningen så säger sekreteraren att Dem inte hade någon tid förens vid 14.30 pga att min BM på kullbergska hade bokat fel,
Hon skulle ha bokat in mig på förlossningsavdelningen men bokade in mig på barnmorskemott,och drf strulade de till sig o min sambo va tvungen att åka till Norrköping till 13.00
och eftersom ja har haft sån fruktansvärd halsbränna hela natten så har ja inte kunnat sova nånting på hela natten så ja ville inte sitta kvar där själv i 4 timmar & 30 minuter pga min epilepsi
Men de ja störde mig på va att sekreteraren sa: Vi har väntat på att du skulle komma så vi kunde tala om för dig att vi inte hade tid förens 14.30,,,,
Svårt att lyfta telefonen dagen innan och tala om det då!"!!!!
Min BM bokade den tiden den 14/1 så dem i E-tuna har ju haft god tid på sig att ändra den tiden osv....men nej de va ju billigare att låta oss köra fram och tbx till e-tuna
Kanske ingen big deal men ändå så jävla dålig,så nu fick ja en ny tid till nästa vecka men ja tycker inte att ja ska behöva betala mer bensinpengar pga att BM gjorde fel