JohannaWislander skrev 2011-01-23 20:59:46 följande:
haha :) Kul o veta vad alla har haft för sig :) Åh vad mysigt att få lite myspys tid tillsammans! Hahaha gud vad roligt med en magavgjutning, de vill jag också göra :D Vart får man tag i grejor till de ?
Vad ska ni göra med "magen", ska den upp på väggen eller hur har ni tänkt? Om du bara visste hur mycket jag längtar efter ett varmt bad men vi flyttade nyss och då valde vi mellan badkar eller balkong och så klart valde jag balkong :P Jätte mysigt nu på vintern :P INTE hahaha.
Hahahaha jaaa de va jätteskoj att göra en sån faktiskt och lättare än man tror att det ska vara,Ja tyckte de såg krångligt ut men de va lätt som en plätt
Man kan ju köpa Färdiga
avgjutningskit på nätet men dem är lite dyrare samt att + frakten så kostar de ju ännu mer
så mitt råd är att Springa in på Apoteket
och fråga efter Gipsbindor dem har dem bakom disk den förpackningen kostade 109Kronor och det är 6 Stycken rullar på 2 Meter så det är ganska mycke och det räcker med en sån kartong
o resultatet blev kanon :)
Ja ja såg ett inlägg här på FL om att en tjej gjort en lampa av hennes avgjutning så de tänkte ja me göra faktiskt och sätta upp brevid spjälsängen
Lånade bilden från hennes tråd Ser riktigt mysigt ut faktiskt
Awww
ja skulle aldrig klara mig utan varken Balkong eller badkar fy så jobbigt,, Badkar äger på vintern och balkong äger på sommaren :)