• Sunding

Hur många cytotec vid missfall?

Igår så tog jag mina cytotec, började med 3st som skulle lösas under tungan, sedan svälja 2 tabletter efter 3 timmar och därefter 2 tabletter till att svälja efter 3 timmar. Jag har bara haft lite ont i magen, några "huggningar" ibland. Men inge farligt, blod har kommit men inte i den mängd alla skriver på forum. Nån klump, även i toan som det lät. Men min fråga är när kan man kasta sig över karln igen å försöka på nytt? Är ivrig nu när man efter 2 års försök äntligen fått ett tecken på att vi kan skapa barn!! :) Det konstiga är att jag inte ska på nå efterkontroll för att se att allt har kommit ut utan jag ska bara till barnmorskan å ta ett gravidtest. Läkaren på gyn va väldigt flummig, inte ett dugg information om vad som sker när jag tar tabletterna eller något sånt, bara hur jag skulle ta dom. Förstår att alla reagerar olika på dessa tabletter men nån information vill man ju ha när detta är första gången för mig.

• Sunding

Jag vet faktiskt inte hur man reagerar på tabletterna för det fungerade inte för mig. Det visade sig en vecka senare att jag hade fostret i äggledaren och fick opereras akut, utomkvedshavandeskap. Fick ta bort äggledare. Så har anmält första gynläkaren för feldiagnos å felbehandling.
    Alla läkare verkar ge olika mängder tabletter, har inte hittat nån på nått forum som har fått lika min mängd tabletter

Svar på tråden Hur många cytotec vid missfall?