CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2011-01-15 14:41:39 följande:
Jag har inte påstått att det är samma som en Elloskatalog, det jag påstår är att du sätter upp ett val med två möjliga positioner när verkligheten innehåller fler än två positioner. Detta kallas en falsk dikotomi och är ett felslut.
Du kan fortsätta att säga "är du inte med oss är du för barnporr" om du så önskar men det förändrar inte det faktum att verkligheten inte ser ut så, många är inte alls för barnporr (jag är det inte) men fortfarande mot ett förbud (jag är det).
Det är som att säga att eftersom man inte tycker att högvakten ska släpa ut SDs ledning och skjuta dem på slottsgården så är man rasist.
Resten av ditt inlägg är rimligtvis inte riktat mot mig så det bemöter jag inte.
Kan tyvär inte hålla med då jag inte anser det ska finnas "alternativ" vad gäller barnporr... Det är enligt mig inte att likna vid saker som man får ha yf om, jag anser att BP är ngt som man antingen ar emot eller inte, och fattar inte hur man kan vara emot BP men inte emot ett förbud. I min värld hänger inte det ihop och är inte alls vid att likna att skjuta Jimmie Åkesson, spec då jag inte anser rasister ska skjutas, tycker jag är väl drastisktskt, hellre utbilda dom då det ofta barra handlar om ignorans, men BP handlar inte om ingonrans...