• Bellas7

igång igen efter 4 missfall!

Hoppar gärna in här, 38 bast och har missfall på missfall varje månad jag plussar har haft tre mf på 4 månader. Får inget utskrivet för läkaren anser att det e otur och vet inte hur mycket man orkar. Alla mf innan v 6-7. Hade progestreon vaggisar med första plusset men hjälpte inte. De andra två hade jag inget. Har äl till helgen.

• Bellas7

Min dok sa att e man sååå gammal som jag får man räkna med många mf :(
    Men tröttsamt.
    Jag blir lätt gravid för jag kör hela kittet. Hormonbehandling, ägglossningstest eller spruta för att enligt min dok räknas varje mån nu...:(

• Bellas7

Jag fick positivt igår på ältestet så nu är det 1/4 barnalbyl och progresteron som gäller nu nu måste det ta sig :)

• Bellas7

En liten fråga. Testar ni positivt på ägglossningstesten när ni har börjat med progreteronet? Alltså jag fick helt panik, fick pos ägglossningstest i lördags och började med crione igårkväll. I dag tog jag ett nytt ältest och slitstark positivt . Va f..n har jag Ägglossning i dag eller gör progreteronet att ägglossningstesterna är positiva ??

• Bellas7

Annica fick du plus på gravtestet :) i så fall GRATTIS

Jag fick positivt i går och i morse på gravtestet men negativt nu i eftermiddag. Så än en gång tidigt missfall .. Nu väntar jag bara på mens.... Denna månad har jag ätit 1/4 barnalbyl och extra progresteron 2 ggr om dagen. Hjälpte tydligen inte :(

• Bellas7

Tror faktist inte det spelar någon roll om man får en eller två, jag har fått två missfall nu med proggisarna så nästa gång jag plussar ska jag ta en tror jag :)

• Bellas7

VäntarOLängtar vad spännande :) jag hoppas att det verkligen tar sig gumman och jag vill ligga ett par veckor efter på bf listan :)
    Denna gång ska jag testa lim så det verkligen fäster ;) Kram

• Bellas7
    Längtarefterliten skrev 2011-02-28 19:09:17 följande:
    och där kom tant röd! tusan med!
    ohh vad tråkigt :(

Min mens är slut nu och jag är inne på sprutar dag fyra och vul på torsdag, hoppas på ett par fina ägg då. Man tycker att någon gång måste det ta sig i allafall
Svar på tråden igång igen efter 4 missfall!