• Fruhn

äggdonation; du med?

Hej, är ny i tråden. Hoppas på ÄD i höst/vinter och börjar nu känna att det är dags att släppa förhoppningen om att bli gravid på naturlig väg för att ställa in mig på ÄD. Ska sätta mig och läsa igenom tråden ordentligt för att få era tips :)

• Fruhn

Tänk vad trött man blir ibland.. Har just accepterat att ÄD i höst är det som gäller för oss.. så uteblir mensen, testar positivt och går hela helgen med ett flin på läpparna, igår börjar jag blöda, testar negativt..så tidigt missfall. Hade nästan varit bättre att inte ha få upp hoppet :(

• Fruhn

Vad spännande Nahoj23! Hoppas det går bra. Märker du av medicineringen något? Har förstått det som det är olika för olika personer, hur man reagerar.

• Fruhn

Jag har just fått veta att det redan är vår tur! Vecka 40 ska jag in och vi är dessutom par ett! Ska ta långtidsverkande sprutan på tisdag. Någon som har tips att dela med? Tjoho!!

• Fruhn

Jenkis, oj förstår att det känns väldigt nervöst nu. Jag hoppas verkligen allt går bra i nästa vecka! Håller tummarna för er att det inte är något allvarligt.

Svar på tråden äggdonation; du med?