äggdonation; du med?
Hej. Jag ska ev få äd i v 24 men vi är par 2 så vi kan bli utan. Första gången för oss. Vad händer om vi inte får ägg? Hur länge får man vänta på nästa? Blir man par 1 andra gången? Vi ska göra detta på Huddinge.
Hej. Jag ska ev få äd i v 24 men vi är par 2 så vi kan bli utan. Första gången för oss. Vad händer om vi inte får ägg? Hur länge får man vänta på nästa? Blir man par 1 andra gången? Vi ska göra detta på Huddinge.
Det är väl bara att hålla alla tummar. Ska börja med progynon nu på lördag. Läste om alla hemska biverkningar man kan få. Hur har ni mått när ni tagit dom?
Igår gjorde jag ultraljud för att kolla slemhinnan och det såg bra ut! Så nästa vecka kan det bli av. Nu håller vi tummarna på att donatorn får ut mer ön 10 ägg så det blir några till oss! Åh vad jobbigt det är att inte veta!
Vi fick inga ägg. Det vart för få. Så himla jobbigt. Men fick i alla fall veta att det blir ett nytt försök v 34 och då är vi nr 1.
På KS Huddinge. Du då?
Sjätte försöket? Fick ni så många? Betalade ni då? Vart gjorde ni det? Jag är ju inte ung, 37 år. Jag hoppas att det går vägen nästa gång.
Nahoj23 hur har det gått? Har ni fått tid för nytt försök?
Idag gjorde jag ET! Jobbigt att behöva vänta 18 dagar innan grav test. När kände ni första gravidsymtomet?
Gjorde grav test idag och det var negativt. Så trist. Ska göra ett nytt försök om ca en månad. Som tur är har jag fyra befruktade i frysen.
Jag går på Huddinge. Men Nahoj fy vilken otur! Önskar dig verkligen bättre lycka nästa gång. Tänkte faktiskt köpa ett till gravtest och kolla en gång till. Inte för att jag tror det första visa fel men vill ju ändå dubbelkolla.