• majsan1980

Känner ni av ägglossningen?

Jag känner av min ägglossning fast har aldrig fått barn. Kände inget innan jag började känna efter i kroppen. Får lite molande värk (fast inte jätteont) lite mer flytningar. 

TS: det är vanligt att man inte känner av sin ägglossning så var inte orolig. Som de andra säger om du har regelbunden mens så har du troligtvis ägglossning 14 dagar efter din senaste mens första dag. Jag provade att köpa ägglossningsstickor men de verkar inte fungera på mig. Fick ju aldrig utslag(har något oregelbunden mens). Men kanske varierar från kvinna till kvinna Vi försöker också bli gravida nu, första försöket denna månad.
    Lycka till!

• majsan1980
    Jmaj skrev 2012-05-30 21:11:10 följande:

Är ni kvar här? Jag chansar :) Fialottis, jag har aldrig kännt min ÄL förr men igår under sex fick jag ont i höger äggstock och det håller i sig idag med. Snart ett dygn. Känns som träningsvärk eller molnvärk. Rätt svag men ändå ingenting jag kännt förr. Kan jag alltså vara befruktad? Eller är tror du bara att jag kanske från och med nu, rätt som det är, börjar känna min ÄL? Tacksam för svar.
    Det är rätt intressant. Jag brukar som sagt känna ägglossning men denna gång kände jag mer än vanligt och jag misstänker att jag kan ha blivit befruktad då. Har aldrig känt så förut. Det återstår att se om någon vecka. Har fortfarande lite molande värk men vi får se.
Svar på tråden Känner ni av ägglossningen?