Ni som verkligen INTE ville ha en son men fick det, hur gick det med anknytningen efteråt?
Jag var först gravid och fick missfall väldigt sent.. Då födde jag fram en flicka som dog bara enliten stund senare... Nästa graviditet såönskade jag mig helt plötsligt en flicka... Jag var helt säker påatt det skulle bli en flicka men ut kom det en pojke..
Första dagarna fick jag någon slags förlossnigsdeprission då pojken var "jätteful" enligt min mening. <Detta gick över rätt snart. Nu är han snart 5 månader och värdlens underbaraste barn... Ångrar honom inte för en sekund. Han är så gudomligt söt å bäst på att skratta... Älskar min lille son precis som han är.
Han är lättare i vissa avseneden än sin kusin som är en flicka och i andra så är hon lättare...
Men i de avseenden HON är lättare så beror det på att hon är fullt frisk det ä inte han riktigt...
I de avseenden då min son är lättare så beror det på som någon tidigare skrivit.. UPPFOSTRAN!!!!! Dock inte uppfostran från föräldrarna utan från farmor och farfar som skämmer bort flickan till max så hon blir besvärliga i vissa avseenden..