Ni som verkligen INTE ville ha en son men fick det, hur gick det med anknytningen efteråt?
varför inte bara adoptera om man är SÅÅÅ orolig för att få sitt egna lilla barn av "fel" kön???
varför inte bara adoptera om man är SÅÅÅ orolig för att få sitt egna lilla barn av "fel" kön???
såna här trådar får mig att bli rasande! det är helt sjukt hur man kan känna att det barn man ska föda, sitt eget kött och blod, kan vara SÅ fel.
Hur är det möjligt? Vad är det med Er människor, handlar det om egoism? Självförtroende? Självkänsla? eller bara saknas det något hos er som vi andra lyckats få?
På ett sätt är det synd om er som inte kan uppskatta ett liv som Ni själva Gör till världen. Ett liv som du och den du älskar mest gjort tillsammans... finns det något vackrare? Att få känna erat lilla liv i magen gro och blir en liten individ.
Ett sådant mirakel!!
MEN! Så är det något som dinglar mellen benen... och där förstördes miraklet ni skapat. där tappades alla moderskänslor pladask, kärleken ni känt då ni burit barnet skjuts undan då ni ser att det inte stämmer.. Det är... nämen gud!! Det är ju en POJK! Hur ska du kunna leva med detta? Ska du kunna älska den där? Han... du är ju kvinna.. å där ligger det en HAN!
Jag hoppas att ni vaknar upp en dag och inser eran ytliga sida och finner de verkliga moderskänslorna.. det vi alla kvinnor bär på, även om det är långt långt inne för vissa.. För då ni hittar dom, inser ni att även om det "bara" är skadad liten skata ni hittar på vägen.. så väcks den beskyddande kvinnan upp i er.. och ni försöker så gott ni kan att hjälpa det stackars lilla livet så den kan flyga fritt en dag igen! moderskänslor är något av det vackraste som finns, för i den känslan.. finns det BARA kärlek! Och det räcker till till precis allt och alla om man vill!
(Nu tar jag över hela tråden hehe)
men hur kommer det sig att alla ni som står för att ni bara vill ha en flicka och är rädda för att få en pojke är anonyma??
Skäms ni för eran åsikt som ni strider för så hårt på den här sidan???