Inlägg från: Anonym (Vafan?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vafan?)

Ni som verkligen INTE ville ha en son men fick det, hur gick det med anknytningen efteråt?

CoolJen skrev 2011-01-05 09:19:53 följande:
    Visst saknar jag att inte få köpa små söta kjolar/klänningar...sätta upp håret i nån fin frisyr men kanske får jag en tjej i framtiden?
    Wait...what? Var det därför du ville ha en dotter? Obestämd Kan du inte typ....börja samla på porslinsdockor istället? Eller skaffa en långhårig hund att göra tofsar på?
  • Anonym (Vafan?)

Jag förstår inte alls den här längtan efter döttrar som dyker upp här på FL hela tiden. Vad är det för tankar som ligger bakom? Vad tror ni ska bli så fantastiskt bara för att ni får en unge med snippa istället för snopp?

Vissa säger att de kan relatera till en dotter på ett annat sätt för att de själva är kvinnor. Jaha? Är ni alltså exakt likadana som alla andra kvinnor i er släkt? För i min familj så är vi rätt så olika individer allihop, oavsett kön.

Och de som säger att de såååå gärna vill ha en dotter för att de ska få köpa fina, gulliga små klänningar borde helt enkelt inte skaffa några barn alls förrän de har mognat lite. Det är nog det dummaste jag hört på länge.

Svar på tråden Ni som verkligen INTE ville ha en son men fick det, hur gick det med anknytningen efteråt?