Storakarin skrev 2012-05-12 22:08:02 följande:
det har inte gått ngt vidare Första FET i augusti förra året misslyckades och även vårt andra och sista försök nu nyligen då 2 embryo sattes in .
Nu gör vi inga fler besök.
Jag kan inte säga ngt negativt om kliniken men jag har inget att jämföra med. När jag läser olika trådar här där folk gör ÄD i andra länder så verkar de ta mer mediciner- men det kankse beror på behov och ej på klinik. Jag tog bara progynon innan och progynon och progesteron efteråt till BIM.iSland var vårt enda alernativ då vi ville ha öppen donator.
Är glad över att ha upptäckt detta fina land som Island är. Det får jag ta med mej istället.Kliniken ligger i en grannkommun till Reykjavik som heter Kopavagur.... just den oretn kunde man kankse klara sej utan,,,, men Reykjavik ären skön stad...
tack för ditt svar. Tråkigt att det inte gick vägen. hur förhåller ni er till det?
ang medicinering verkar allt göras mer utomlands. de nordiska länderna liknar varandra och har också bättre statistik. när jag gjorde äd i Sverige tog jag samma medicinering som du beskriver ovan. och det gick vägen.
det är just det där med öppen donator för vår del också som väger in. att det ska vara så svårt att hitta?