• 3anpåväg

Hur snabbt gick ni ner i vikt ?

Jag har ca 10 kg kvar att gå ner.
    Om jag går ner 1kg per vecka så tar det ju 10 veckor...... men går det att gå ner så snabbt?

Ammar heltid och motionerar så gott jag hinner, promenader för det mesta.

Hur snabbt har ni minskat i vikt?  Har ni lyckats med 1kg/veckan ?

• Svar på tråden Hur snabbt gick ni ner i vikt ?
  • Viktorsmamma2010

jag vägde ca 62 kg innan graviditeten. Jag gick upp ca 21 kg under graviditeten. nu e vår son snart 7 månader. Jag väger nu 55kg. Jag har helammat o inget annat, ingen direkt motion el nåt. allt har bara rasat av mig. el blivit uppätet :P

• Kinley

Jag gick upp 10 kilo under graviditeten. Efter två vecor hade jag gått ner 10 kilo och nu är min dotter sju veckor och jag har gått ner 14 kilo.

• Lillaliten

Gick upp 18 kilo, mkt försvann direkt å nu efter 7 veckor e jag tillbaka på normal vikt!

• Kazeer

Jag gick upp 9 kg under första graviditeten och de kilona hade jag gått ner igen ca två månader efter förlossningen. Under andra graviditeten gick jag upp 11 kg och de försvann på en månad.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • little mommy

vägde 54 från start, gick upp till 67,4 (stod vågen på förlossningen)
    och nu är det 12 dagar sen jag födde och jag väger 57kg  

• hannis

Jag gick ner 1 kg i veckan med viktväktarna. Ammade under tiden och gick ner 10 kg.

• Gossow

gick upp ca 13 kilo under andra graviditeten, tappade i princip 10 av dom första veckan efter förlossningen men sedan drog amningen igång och jag gick UPP 10 kilo...så kan det gå!!
    tillhör tydligen den skalan som går upp av att amma

• TessJH

Jag gick upp 27 kg. 15 kg var borta efter 1 vecka. Nu, 10 veckor senare, har jag 6 kg kvar till inskrivningsvikt, men 13 kg till målvikt... Helammar endast.

.:: Meja 101209 ::. www.blindfold.blogg.se
  • cocos87

Med första barnet så gick jag upp 12kg dom gick jag ner efter bara tre veckor. Men då var det sommar, promenadväder och sug hade jag enbart på sallad och frukt. Denna gång gick jag upp 25kg och har nu tre månader senare 14kg kvar, denna gång är det iskallt och sug har jag på godis :-P men ska tvinga ut mig på promenader, det hjälpte ju sist.

Nathalie 090607, Leo 101105
Svar på tråden Hur snabbt gick ni ner i vikt ?