Har gjort nå blod prover som såg bra ut men jag kanske ska puffa lite extra? Slutade med p-piller för ca 3-4 år sen efter 7 års ätande. INgen mens dök upp och efter nästan ett år fick jag komma till kvinnokliniken och där höra av första läkaren att jag antagligenn hade pcos.. vid ett andra besök efter spolning osv så sa den läkaren att jag inte hade pcos men nått som liknade det, fick då remiss till en privat fertilitets läkare han sa att jag inte alls hade pcos utan bara äl ett få tal gånger år och att jag typ (Mitt ord) nog hade lite mindre hormon som gör så att man får äl än vanligt, jag har fina ägg och så många som man ska.
De tog slut med exet för snart ett år sen, läkaren tyckte då att jag skule börja äta p-piller igen då han ansåg att de skulle vara bra, jag testade med kombinerade p-piler men blödde bara hela tiden och då jag inte hade nån pojkvänn så slutade jag och går nu med den inställningen att inte stoppa i kroppen en massa medel i onödan och låta kroppen "läka" sig själv.
Efter att jag slutat med piller och över ett halv år gått så har jag haft lite mens ett pat tre gånger och innan två av gångerna fått ont i brösten, har innan aldrig haft känningar i brösten innan mens men nu så.
Sitter och funderar om jag ska ta kontakt med en läkare här (då jag flyttat) från staden där jag fick höra allt detta till en annan stad (hem) just för att ta kontakt med en läkare som kanske kan kika lite hur de ser ut, bolla lite funderingar med och sådär.
Funderar ju om de kanske finns något läkemedel att ta så de hjälper hormonet som gör så man får äl, som jag kanske kan äta kontunuerligt, alltså inte pergo utan något annat.
Funderar ju oxå hur andra har de? för de kan ju inte bara vara jag som har Äl/mens sällan!?
Hur har du det?